Vad lyssnar du på just nu?
Som sagt. Kul med bra låtar man inte hör i mainstream-radio.
Här är en singer-songwriter som förblev rätt okänd. Väldigt märkligt tycker jag.
Vissa av hans låtar bär jag med mig jämt. Här är en av dem.
">
Som sagt. Kul med bra låtar man inte hör i mainstream-radio.
Här är en singer-songwriter som förblev rätt okänd. Väldigt märkligt tycker jag.
Vissa av hans låtar bär jag med mig jämt. Här är en av dem.
">
"My Immortal" är en en låt jag aldrig kommer att ledsna på. Alltid lika vacker.
Precis som Amy i det här klippet.
Tillägnar det till alla kvinnor som får för sig att de inte är attraktiva om de lagt på sig några kilon. Glöm det. Utstrålning gör massor ; )
">
Jag lade upp det här klippet på YT 2011.
Fortfarande en låt som berör mig lika starkt varenda gång...
">
@Flygirl: Kul att du gillade låten, och bra att någon i denna tråd lyfter fram även lite Rap =)
Jag vet att den här tråden är som sirap i mobilen. Alla inbäddningar + reklamen tyvärr. På datorn kör jag adblocker, så det går lite snabbare
I kväll lyssnar jag på en av mina favoritlåtar någonsin. Den här texten är den bästa jag hört/läst i en låt. (Gör därmed lite reklam för min andra YT-kanal =)
Önskar alla en god natt
">
Jag älskar musik, men jullåtar är inte riktigt min grej.
Här är den enda jag kunde komma på. Sarahs cover på Joni Mitchells klassiker "River"
Den här låten berör mig i natt. Jag kan inte Tyska alls, men jag är en romanitc sucker, och känslan tar jag nog inte fel på (hoppas jag iaf)
Insåg just att låten kan handla om flykt, eller om kärlek. Stark är den oavsett tycker jag.
Dagen/kvällen till ära så spelas den här hos mig.
Gott nytt önskar jag alla! =)
God fortsättning som sagt =)
@Flygirl. Yep, den här tråden är seg. Sitter med fiber, och utan reklam. Det är ändå ganska segt. Man får hämta en fika lr ett glas vin/öl medan den laddar ; )
BTW. Gillar Linda P. Hon är från min sida av stan. "Vilda Västern" *flinar*
@Spekers corner: Du gillar låtar som berör på ett bra sätt. Bästa versionen av PC "In The Air" tidigare.
@Konstatera: Den låten gick rakt in på min feel good-lista på YT. Älskar blås...och lättklädda damer i combo ; )
@Grande Rock...."R.I.P Lemmy!"
@Övriga. Tack för lite udda artister/låtar. Kul att missa mainstream ibland =)
Den här gungar min värld i kväll.
Magisk liveversion av en gammal klassiker