Inlägg från: figurehead
|
-
-
-
-
Det där lät ungefär som en gammal barndomskompis far. Han kom alltid in till oss när v lyssnade på musik och sa "stäng av skramlet"Anova skrev 2011-10-28 19:33:13 följande:Måste säga att metal låter ganska lika.
Förstår inte riktigt tjusningen med metal. Kvällens band Corroded – Dust
Suicidal Tendencies – Just Another Love Song -
Fast i ärlighetens namn så måste man ju säga att de är ju de själva som saknar musiksmak eller hur?Anova skrev 2011-10-28 19:56:21 följande:Ha. Det känner jag igen.. Då jag var yngre (i början på 90-talet) då spelade jag en hel del grungemusik, det gillades inte av mina föräldrar eller min syster.. Så just det där "stäng av skramlet" känner jag igen..
Nu bor jag ju (nästan) själv och får spela vilken musik jag vill Nirvana – Breed (även om min sambo inte uppskattar den).
Marilyn Manson – This Is The New Shit -
Bye Baby Bunting,
Om jag inte är ute och cyklar nu så har jag för mig att du gillar Suicidal Tendencies.
Det här är Mike Muirs sidoprojekt,
Infectious Grooves – Immigrant Song
-
Om du tycker det är svårt försök med det här, och utan att spotta någon i ansiktetBye baby Bunting skrev 2011-10-28 20:09:23 följande:Nej, du är inte ute och cyklar och gör inte det, det är så infernaliskt kallt. Infectious Grooves har jag lyssnat mycket på i mina dar, men brukar inte prata så mycket om det. Det är så svårt att uttala (speciellt efter en drink eller två)
Cradle Of Filth – Cruelty Brought Thee Orchids
Ska förresten hålla mig inomhus ikväll, har cyklat färdigt -
Utan att stänka ner de runt dig med saliv?? Jag är imponeradBye baby Bunting skrev 2011-10-28 20:14:25 följande:Cradle of filth skulle jag nog klara att uttala efter tre 50/50-drinkar, men låtnamnet hade jag failat efter en halv tror jag
Låttiteln är rätt cool tycker jag. Låten handlar ju om den charmante Elisabeth Bathory. Och det är en ganska vacker titeln på berättelsen om hennes liv. -
-