Vad lyssnar du på just nu?
Denna låten går minst 10 gånger per dag..kort men ett jäkla gött ös i :)
/Deegan
Denna låten går minst 10 gånger per dag..kort men ett jäkla gött ös i :)
/Deegan
Go kväll'e på er :)
Jisses jag hade helt förträngt att jag hade ett konto här, det par 1000 sidor som blivit sens jag var här :D
Jag hittade detta svenska bandet som har ett riktigt gött ös i sina låtar, Bandet heter Royal Republic, här är en låt som heter Tommy-Gun
enjoy :)
/D
För er som inte har sett denna trummisen så kan jag rekommendera att kika in på hans youtube kanal, för er som gillar som gillar hårdrock/metal så lyssna på denna låten ifrån Metallica när han spelar trummorna istället, personligen så tycker jag att han lyfter denna låten helt galet mycket emot orginalversionen :)
/D
Go kväll..
Denna låten dök upp i lurarna när jag var ute och gick en runda idag.. rätt så skön version av en gammal Bruce låt.. så avskalad men ändå så bra :)
Detta var Norska The Voice
/D
Ahh vi kör denna låten med som jag fann på tuben i början på denna veckan.. Det är en Country låt med en fin text :)
/D
Go dagens på er.. ny dag och nya låttips, Hittade en fin låt ifrån när progg eran var i detta lilla landet.. det är Nationalteatern- Men bara om min älskade väntar
/D
Vi kör en modern country stuk på låt igen, rätt så sorglig men ändå så fin på något sätt..
/D
När musikdåren inser att helgen är mer eller mindre slut så får vi avsluta det med en gammal men ack så go "dänga"
/D