Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...
Den fick han i början av december.
Konstigt att bara få hög feber på nån timme.... tog aldrig tempen men kände att han var stekhet och gav Panodil
Den fick han i början av december.
Konstigt att bara få hög feber på nån timme.... tog aldrig tempen men kände att han var stekhet och gav Panodil
E är fortfarande dålig. Haft > 40 graders feber tors-sön morgon. Inte ätit något sedag i torsdags kväll!!!! Vägde min lilla tunnis ikväll nu väger han bara 9,3 kg Finns inget han vill ha att äta. Det enda han fått i sig är lättmjölk (sen i torsdags)..... och enstaka mjölkchokladrutor, som han annars älskar...... Ingen vinter-kräk här utan massor av snor.
Igår var E äntligen feberfri och nu mår han rätt bra igen. Har inte kommit igång med maten ordentligt än men ikväll fick jag i honom en HEL tallrik gröt tack och lov. Blir dagis imorgon igen.
Jobbade första passet igår kväll. Nästan lite läskigt, fick en nyopererad pat som blödde kraftigt initialt men efter någon timme hade jag fått blödningen under kontroll och kunde jag koppla bort respiratorn och väck honom ur narkosen
Var och tog blodprovet igår inför KUB. Fick se min lilla böna igen som var 4 cm..... lilla hjärtat slog fint och de daterade till 10+6. Själv tror jag mer på 10+2 eftersom jag kollade med ÄL-stickor och är rätt säker på när jag hade ÄL. Eller det kanske inte har med ÄL att göra utan hur snabbt ägget fäster? Nån som vet?
Här har vi inte haft några utbrott än men det kommer väl. Undrar oxå hur ni fick honom att sitta vid ytterdörren? Tjej83
E har två tänder på gång nu oxå men verkar inte besväras så mycket av det. Petar lite med sitt lilla finger och visar var de kommer
Varit på KUB nu och fick bra resultat Så skönt! Vet att det visserligen bara är en sannorlikhetsberäkning och bara säger hur stor risken är men det känns bra ändå och kul att få se den lille/a som inte ville ligga still utan vevade runt hela tiden.
Ninni13: Fin bild
Grattis TrueHannaPanna
Visste ni könet innan eller var det en överraskning?