Hej på er! Denna vecka har inte varit rolig. I måndags morse kl 05,30 åkte maken på kurs i Dalarna så jag har varit själv med barnen. Jag har jobbat måndag-onsdag, vilket har varit en pärs ensam med 2 barn på morgon.
Dagis/fritids öppnar 6,30 och jag börjar jobba 6,45. Jag har 5 minuters bilväg till jobbet, men jag ska till omklädningsrummet och byta om och gå tillbaka nästa till bilen igen innan jag är på avdelningen, så jag pratade med chefen förra veckan och sa att jag kommer till kl 7 för att slippa stressa.
Igår på lunchen ringde dagis... Julia var risig i magen, de hade bytt blöja på henne 5 ggr på fm och hon vägrade äta, hon äter oavsett hur dålig hon är i vanliga fall, så det var bara att åka hem och hämta henne. Hon bajsade inget på em och åt som en häst på kvällen... Hon kändes varm så jag tog tempen på henne som visade 35,8...
Hon har host attacker på nätterna, emellan dom gnäller hon i sömnen, tror jag sover mycket
Imorgon kl 17,29 kommer maken hem med tåget igen, gissa om jag väntar på lite avlastning...
Ursäkta det långa inlägget, hoppas att det kommer lite bebisar snart. Jag gissade ju 16 (makens födelsedag) men idag skulle vara lite kul oxå(min kompis 30-årsdag och min kusins födelsedag)