• memini

Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...

Gissningsleken: När kommer bebisarna? Och vilket kön blir det?

TRUEHannapannas Bf 8 mars

EnSanna: 5 mars
    Tjej 83: 11 mars
    memini: 9 mars-pojke

EnSannas Bf 14 mars

TrueHannapanna: 9 mars - Flicka
    Tjej 83: 13 mars- Pojke
    menini-16 mars- flicka
    MCH: 18 mars-Flicka

ApplePie Bf 27 mars

Tjej 83: 25 mars -Flicka
    EnSanna: 29 mars-Pojke
    Truehannapanna: 30 mars - pojke
    memini: 29 mars-flicka

ღ♥ Emma 031026 & Julia 080604 ♥ღ
  • memini
    JLS skrev 2010-02-06 17:42:57 följande:
    Kollar ni schlagern ikväll tjejer? Här ska vi kolla och äta något smarrigt från lokala pizzerian, mums är hungrig redan nu. Blir väl en kycklingsallad som vanligt, den är så god och beroendeframkallande
    Ja vi tänkte kolla schlagern, men vi har sååå kul här just nu. Julia har fått magsjuka{#lang_emotions_throwup} Igår kväll började hon spy, nu kommer det andra vägen men det är lättare att byta blöja än att hålla på att torka spyor hela tiden....
  • memini
    jesslin skrev 2010-02-06 20:16:44 följande:
    Nope, ingen schlager här. Inte vår cup of the.memini. usch då för magsjuka. Själv 'r mina tjejer förkylda, speciellt den stora som har envis hosta och feber av och till.
    Den stora har precis haft svinkoppor i pannan... Hoppas att sjukdomarna ger sig nu!!!!
  • memini

Här har Julia haft vinterkrärsjukan, har varit symptmfri i ett dygn så ett kvar innan hon är frisk. Nu ska jag åka till jobbet, maken vabbar. Ha en bra dag alla!

• memini

Hej på er! Denna vecka har inte varit rolig. I måndags morse kl 05,30 åkte maken på kurs i Dalarna så jag har varit själv med barnen. Jag har jobbat måndag-onsdag, vilket har varit en pärs ensam med 2 barn på morgon.

Dagis/fritids öppnar 6,30 och jag börjar jobba 6,45. Jag har 5 minuters bilväg till jobbet, men jag ska till omklädningsrummet och byta om och gå tillbaka nästa till bilen igen innan jag är på avdelningen, så jag pratade med chefen förra veckan och sa att jag kommer till kl 7 för att slippa stressa. 

Igår på lunchen ringde dagis... Julia var risig i magen, de hade bytt blöja på henne 5 ggr på fm och hon vägrade äta, hon äter oavsett hur dålig hon är i vanliga fall, så det var bara att åka hem och hämta henne. Hon bajsade inget på em och åt som en häst på kvällen... Hon kändes varm så jag tog tempen på henne som visade 35,8...

Hon har host attacker på nätterna, emellan dom gnäller hon i sömnen, tror jag sover mycket

Imorgon kl 17,29 kommer maken hem med tåget igen, gissa om jag väntar på lite avlastning...

Ursäkta det långa inlägget, hoppas att det kommer lite bebisar snart. Jag gissade ju 16 (makens födelsedag) men idag skulle vara lite kul oxå(min kompis 30-årsdag och min kusins födelsedag)

• memini
    Apple Pie skrev 2010-03-21 21:45:31 följande:
    ;) Ja, förlåt alla utom jag har snälla gissningar, men tycker alltid alla gissar precis runt BF liiite innan, men de flesta brukar ju får gå över så jag gissar alltid sent. Hoppas att du slipper vänta för länge nu, och nu kommer jag snabbt ikapp dig! Har ju BF om 6 dagar...tänk om jag hinner före ;)
    Vilken tur jag har haft... Emma kom 3 dagar före BF och Julia på BF, bägge spontant och med krystvärkar i ca 1½ timme...
  • memini

Ensanna
    Jag gissar oxå på måndag för då fyller en av mina bästa vänner 30 år!

• memini
    JLS skrev 2010-03-29 11:54:58 följande:
    Hej tjejer=)Tittar in lite snabbt bara, ja här kom det en lillasyster som ska heta Linn 3420 gram och 52 cm lång.En jäkligt intensiv förlossning blev det med täta värkar och superkraftiga och krystvärkarna ska vi inte tala om hahaha gud skrek som en demon sa min sambo Ville ha eda då jag hade så jäkla ont men hann aldrig med det men i efterhand var jag jätteglad så jag slapp ryggontet jag fick förra gången av edan. Men det gjorde djävulskt ont utan eda men värst var krystvärkarna som var så sjukt starka men ja nu har man provat på det och detta kan ju varit sista gången med Hoppas ni alla mår bra, heja apple pie nu och sen MCH och Nina med! =) Snart er tur!Nu ska jag amma, fy fasen för de första fyra dagarna innan mjölken kommit igång hehe. Har inte sovit alls på tre dygn så jag är lite trött men tja nu är jag hemma och sambon ska ta henne under natten förutom när jag ammar tusen ggr
    Grattis till lilla Linn. Jättefint namn!
Svar på tråden Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...