• Sanda

Nya vänner i Alingsås!

Hej! jag hakar på här! Vi flyttar till Alingsås i maj, bor nu i dalsland. Men är inte helt ny utan är uppvuxen i Gråbo och min man är från alingsås. så vi flyttar hem helt enkelt. ska bli spännande att bo i alingsås, älskar staden!

Jag har 2 barn, en pojke på 4 och en flicka på 3. Min man har fått jobb i borås och jag pluggar till förskolelärare i Trollhättan

Adrian 060206 Agnes 070413 = Kärlek
  • Sanda

vad kul att det tog fart på tråden! Vi håller på o bestämma oss för boende, så svårt när man inte känner till allt! Har två boenden eller ja tre faktiskt på gång. ett är på norra ringgatan, ett på norra strömgatan och ett på kvarnbacken. sistnämda känns väl kanske bäst för barnen eller vad tror ni? Samtidigt känns inte alingsås som en så STOR stad att det är en nackdel att bo centralt, eller är det så? Typ störande ljud på nätterna och otäckt folk i närheten? Jag vet inget, hjälp oss

• Sanda

nej det är väl bra! vi har ju inte flyttat ner ännu! Men nästa gång så kommer vi gärna

• Sanda

Vi har barnvakt och ska åka till göteborg och kolla på uggla show på rondo och sen gå ut och bo på hotel, ska bli så kul! Inte ofta vi har barnvakt! Sen på lördag ska jag umgås med en kompis som kommer på besök och på söndag sak jag stå och sälja saker på en barnmarknad.

På fredag ska vi även kolla på lägenheterna en gång till och bestämma oss, så då vet vi vart vi hamnar!

• Sanda

Då har vi tackat ja till en lägenhet! Det blir kvarnberget. Är det någon som bor i närheten? ska försöka få plats på kusin Hugos dagis Tegelslagarn, sen vet jag inte mer vilka vi ska sätta upp oss på!

• Sanda

ja det menar jag nog haha, jag har inte koll. vilket hus? vi ska bo i huset längst bort nu 48. Vad kul om ni flyttar dit vi flyttar in maj/juni lite i taget.

• Sanda

ser att din son ärexakt lika gammal som min son Adrian är född 6 feb -06

• Sanda