Inlägg från: LjuvligaJulia |Visa alla inlägg
  • LjuvligaJulia

Nya vänner i Alingsås!

Hej hej!=) Inte direkt Alingsåsare men bor på gränsen mellan vårgårda o Alingsås. Arbetslös förutom säljare på halvtid o med en gosse på snart 2 år och en tös på snart 8 år!=Själv e jag 26 o kommer igentligen från GBG!!!

Ganska ny tråd detta lr?=)

• LjuvligaJulia

Kul att det är så många som e nyblivna=) hehe..har alltid kännt mig som en utböling o inte träffat nån som inte bott här hela sitt liv!!=)

• LjuvligaJulia

Jag e en ganska upptagen människa=S har alltid 100 bollar i luften men älskar att få kontakt med andra människor (varav mitt val av arbete) ;)... läääängtar till sommaren o alla saker man kan hitta på ute!=)

Va de nån som va på loppisen i lördags?

• LjuvligaJulia
    Leenda skrev 2010-03-22 22:35:01 följande:
    Jag hoppar in lite här me=) Fast jag bor i magra nu, å ska strax flytta te vårgårda.. Hoppas att de går bra om jag hänger på här med... Är nu mammaledig å dagarna e lååånga.. Har min underbara son på 7månader å en liten hund, samt några hästar=)
    Nämen tjenare=)!!!!!!
  • LjuvligaJulia
    OBS!

Nog för att jag e ny här på tråden osv men ändå, ni som inte har nåt för er på antingen fredag eller lördag kl.15 e varmt välkommna till mig på Meandi Party=) ska ha en hemmaträff båda dagarna och de hade ju vart kul att få till en playdate för barnen på en o samma gång!!!{#lang_emotions_laughing} Så fika o lek och massa fina kläder!!!

Lika bra o köra pang på rödbetan, lr va jag för påflugen nu??{#lang_emotions_embarassed}
  • LjuvligaJulia
    Sannis83 skrev 2010-03-23 10:49:22 följande:
    Hehe, nä det var inte att vara påflugen, raka puckar skulle jag vilja kalla det! :)Jag skulle gärna vilja komma men på fredag är jag upptagen hela dagen. Kanske skulle jag kunna på lördagen. Ska kolla upp detta!:)
    Haha, ja man vet ju aldrig!! Jag älskar raka puckar men vissa kanske inte gör de, bra du gillade de då, haha!
    Ja kolla upp lördagen. E ni fler kan ni ju säkert sammåka lr nåt!!
  • LjuvligaJulia
    TriBelle skrev 2010-03-23 12:46:52 följande:
    då blir de öf för oss på torsdag kl 13-16 :)Hade gärna kommit förbi ljuvligajulia :) men ska iväg på lördag morgon :PHela vintern har man suttit och röttnat bort. Men nu är det snart vår..och därför har alla planer på G hehe.
    Haha, ja härligt med vår=) e super lycklig över hur mycket de regnar, nu ser man snart gräsmattan!!!=) Tjoooo!!
  • LjuvligaJulia

Sannis83: Hoppas du kryat på dig=S e inget vidare med dessa förkylningar som springer på en stup i kvarten, dem går liksom nästan inte över!!
    Kommer säkerligen fler tillfällen med Meandi om inte annat kan ni alltid boka in en egen träff;) bara o hojta!!!

Sanda: GRATTIS=) skönt att de är avgjort nu!! Jag som inte känner till nåt annat än Willys o Maxi i alingsås tycker de låter jätte fint iaf=)

• LjuvligaJulia

Nån som vill ha en Meandi träff???? Mail finns på min presentation=)
    Dag som kväll som vardag som helg!!!
    Ett perfekt sätt så vi alla kan träffas=)

Svar på tråden Nya vänner i Alingsås!