Hello igen!
Har varit lite off här i tråden men slängt in ett öga lite då och då.
Iswara: Beklagar verkligen... vet inte vad man ska skriva, det är förjävligt helt enkelt!
För oss så går det däremot framåt, vi går in i vecka 18 idag
helt otroligt! känns verkligene som en dröm som kommer gå i uppfyllelse, 2veckor kvar till halvtid!
Den 22a ska vi på rul, vi har ju varit på ett antal ultraljud redan och fått sett våran lilla grabb (barnmorskan kunde vid det senaste beöket urskilja nåt som stack ut där nere :)
Hoppas bara att allt ser bra ut, men det tror jag nog att det ska göra...
Men grjen med ivf graviditeter är väl att man riktigt aldrig kan sluta vara orolig och nervös, eller så känner iallafall jag.. synd på det sättet att vi inte njuter lika mkt som "vanligt" folk, t.ex som jag och min fru sagt tidigare, vi har väntat missfall, inte barn. men nu jävlar väntar vi barn!1!
Shit pommes, vilka känslovågor som kan skölja över en ibland, det liksom bara pluppar upp i huvet att om några månader är JAG farsa, lilla panikkänslan blandat med ett otroligt lyckorus!!
Vi har redan börjat pyssla i lillens rum, spjälsängen står redan på plats och vi ser framför oss hur det ska se ut i slutändan ( men den synen hinner väl förändras ett antal gånger innan lillen kommer hem )
Min fru gör det så oerhört bra, det är en tuff kvinna! Man ser glädjen i hennes ögon när hon går runt med handen placerad på den runda magen, och hennes intresse för barnsaker går inte av för hackor, hon kan ju allt om allt! perfekt tycker ju jag såklart
Nu när vi vet att det blir en grabb så går ju namnförslagen bara runt å runt i huvet, vi va ju från början inställda på att det skulle bli en liten flicka och vi kom på det bästa flicknamnet i universum, men det får vi hålla på och se om det kanske kommer en liten tös i framtiden nån gång.
Till veckan som kommer så ska vi gå och beställa barnvagn, tror vi har hittat den som passar oss bäst, shiiit det är ju verkligen en hel djungel det där....
drar av några rader efter rulet nästa vecka, sköt om er sålänge!!