Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

Någon som har lust att ta en bild på phil and teds åkpåse hur den ser ut bak.

Jag har en åkpåse/sovsäck från stasium men den får jag inte att sitta bra.

• kalmar brud

Jag söker en sidoväska... En eller två spelar ingen roll... Pannierbags..

Har du en du vill bli av med så inboxa mig!

• kalmar brud
    Selma81 skrev 2010-02-22 22:25:34 följande:
    Har tyvärr tappat kamerasladden, men den ser ut som en "vanlig" åkpåse med en massa hål för diverse bälten och selar. Är det något särskilt du undrar så kan jag gå och kolla?
    Hur den fäst på ryggstödet...

Är det tyg som man drar över ryggstödet?

För du kan ju inte dra över en vanlig åkpåse där bak eftersom phil and ted har en massa tyg i vägen, det är ju inte fritt som på en vanlig vagn.
  • kalmar brud
    zagolik skrev 2010-02-23 09:47:27 följande:
    Behöver er hjälp. Jag har håller på att beställa en sport från kidzshoppen. Dom hade ett bra erbjudande med hela paketet( vagn/syskonsits/regnskydd) är det nåt mer som jag bör tänka på att se till att det finns på vagnen? Sett att någon här nämde en rem man ska få till,jag minns inte till vad. Har haft en carena double swing till mina barn men jag som är kort når inte upp och den är såååååå klumpig.Längtar så tills vagnen kommer hem
    Remmen kan du inte beställa det tar du ett vanligt bälte/skärp... Det är när man har syskonsitsen upp på så den inte lutar framåt
  • kalmar brud
    Chipotle skrev 2010-02-23 10:11:22 följande:
    Måste kolla med er.. Verkar som att sport har mest rymlig syskonsits? Hur långa är era barn(storasyskonet) som sitter/suttit i den? Funderar på om det funkar med en p&t till min dotter som är knappt 90 cm.
    Min son är 100 cm och han sitter där i och har stöd för huvudet, men viloläget funkar inte
  • kalmar brud
    Chipotle skrev 2010-02-23 11:02:54 följande:
    Ja men precis!  Jag personligen tycker sporten är mycket snyggare än vibe också! Vill ha en lime.. Priset är ju trevligare också!  Nu måste jag fundera ut vad jag måste ha för tillbehör också! Trevliga problem..
    Skötväska snackas det om mycket här i tråden... Alla har olika

Jag har just nu en skip hop saddle bag på ena sidan men måste ha något mer så jag får med lite extra kläder med, men vet inbte vad jag ska ha
  • kalmar brud
    babyfia skrev 2010-02-23 12:31:43 följande:
    Det är vanliga sidoväskor, inga skötväskor, men de fungerar jättebra! Inte så mkt olika fack dock, ett stort och sen några småfack. Kostade 99kr bara .
    Har du någon bild eller länk till dom på stadiums hemsida
  • kalmar brud
    babyfia skrev 2010-02-23 12:51:22 följande:
    Ja vi har vanliga s-krokar bara. Har satt en stripes uppe vid handtaget, och en vid syskonsits/bumperbar där jag sen fäster krokarna. Har förresten bild på väskan i mitt galleri men den syns lite dåligt eftersom den smälter ihop så bra med vagnen
    Är det denna du har? www.stadium.se/mode/damklader/accessoarer/060770/point-zero-one-strap

Den ser mycket större ut på stadiums sida än vad den gör på din bild
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17