Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis
    Rosenbarn skrev 2010-02-23 17:42:29 följande:
    BILLIGT!!! KÖP
    Är väl inte modellen med nya bromsknappen skulle jag tro... Hur är det med garantin tro? Den står väl på första köpare eller? Köpt i svensk nätbutik... Jag var ju på jakt efter en "skrutt" PT att köra i terräng med... Får väl ta vår fina sport till det å finköra med denna? Herregud vilket i-landsproblem!!!
  • bohusbebis
    Katjan skrev 2010-02-23 18:26:05 följande:
    Det har vait en hel del nya phil & teds vagnar i karton likaså helt nya bugaboo vagnar på annons ifrån gbg på blocket. Varför säljer man helt nya vagnar för mini priser, 6000kr för en bugaboo som kostar över 10000kr ny. 
    Blir alltid skeptisk när man inte skriver namn / telefonnr å säger att de ringer... Pratade m killen som lät trovärdig, hade kvitto... Funderar på att få maken som är där i krokarna att svänga förbi... Eller tror ni det är nåt skumt?
  • bohusbebis
    Katjan skrev 2010-02-23 18:26:05 följande:
    Det har vait en hel del nya phil & teds vagnar i karton likaså helt nya bugaboo vagnar på annons ifrån gbg på blocket. Varför säljer man helt nya vagnar för mini priser, 6000kr för en bugaboo som kostar över 10000kr ny. 
    Egen import kanske? Dessa hävdade att han å tjejen beställt via nätet i sverige men det tog så lång tid för leveransen att de köpt en annan vagn å sen inte fick ångra köpet...? Tja, vad ska man tro...
  • bohusbebis
    Katjan skrev 2010-02-23 18:36:31 följande:
    min vän mailad på viben och en cam som var tillsalu i gbg o de var samma säljare som hade båda. Hon var nära på att köpa båda vagnarana tills hon läste ett inlägg här på FL om en person som hade köpt en tv jättebilligt som senare visade sig vara stulen då polisen kom på besök. Tydligen hade säljaren kvar köparens mailadress så den personen var tvungen att lämna tillbaka tv:n. Hittar man något förbilligt så bör man reagera på varför det säljs så billigt enligt polisen. Om kvitto finns så lämnar man i regel tillbaka produkten. Tyvärr säljs saker med oäkta kvitton.Säger inte att de vagnarna är stulna eller nått, men ha det i baktanken innan ni köper ngt.
    Absolut! Det är ju för att man blir lite misstänksam som jag funderade lite högt här på FL... Om din kompis vet vad säljaren hette/hade för mail kanske du kan pm:a mig?
  • bohusbebis
    Katjan skrev 2010-02-23 18:42:29 följande:
    Är det ngn som ska köpa smart vagnen? Tycker att den verkar vara väldig smidig med sin låga vikt på 6 kg.
    Nån som sett den "live"? Kan inte riktigt bestämma mig för den där sitsen... Lite kundvagn över den.... Men många andra tilltalande lösningar...
  • bohusbebis

Varningsklockan ringer för den där billiga viben i göteborg, samma säljare har försökt sälja liknande tidigare. Deras story håller inte för varför de säljer så billigt. Behöver väl inte vara stulen, men nåt lurt är det. Tack Goldenticket!

• bohusbebis
    Katjan skrev 2010-02-23 18:51:05 följande:
    Hehe den ser lite kostig ut sitsen med alla hålen.. den var billig i England såg jag på en hemsida. Om man åker dit kan man alltid köpa med sig en. Perfekt vagn att ha i bilen.skickade ett mail till din inbox.
    Vad kostar en sån? Kan ju vara en ursäkt att åka dit... Apropå billigt i England som kom jag just på vad jag associerade den till - RYAN AIR! Plastiga stolar utan något extra... Fast det är nog orättvist mot smarten...
  • bohusbebis

Alt tre! Smidigt att kunna lätt få tag på såväl tvättlappar/blöjor + ombyte. Regnskyddet i basebagen hoppas man ju slippa använda. Så låt det det ligga underst... Fast den här vintern vet man ju aldrig vad man behöver ha mest lättillgängligt....
    Vad gillar du Pannierbag:en då?

• bohusbebis

Eller alt 1, förresten... Om det inte blir för mycket väskor å påsar som hänger å slänger? Om man viker ihop sin vagn å stuvar in i ex.vis bil så är det ju rätt osmidigt att ha en massa grejer som hänger...

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17