• Ia 70

Phil & Ted syskonvagn del 17

babyfia Jo jag får nog göra så, kollar i morrom med Fritidsportalen.
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Ia 70
    TRUEHannapanna skrev 2010-04-23 21:55:14 följande:
    tack! :)Cloudy o Gracos ser ju ut att sitta bäst, nån som har nått att säga om dom två?och funderar fortfarande om de blåser rakt igenom cloudy? eller graco?
    Har Gracos o den e toppen. Har inget att klaga på när det gäller den. Håller tätt o skyddar lagom på sidorna också o bra pris. kan verkligen rek. den utan att tveka
  • Ia 70

Vi har inte det problemet med vår Sport, att sitsen lutar. Hur sitter era barn i huvudsitsen fram? Rumpan ska vara ända in mot ryggstödet och selen på. Lutar det ändå då?

• Ia 70
    Amorficlya skrev 2010-07-14 12:15:48 följande:
    P&T Sport Vibe Dash Classic är enkel vagnar som man kan sätta på en syskonsitts så blir det en syskonvagn.

P&T har också en Smart Buggy som är som en sulky fast har delat handtag super bra sufflett lutningsläget är som på syskonsittsen 4 ganska stora hjul två lite större i bak å lite mindre ifram smidig att fälla ihop. Helt underbar helt enkelt.  Jag använder för det mesta min P&T sport som enkelvagn nu med syskonsitsen på vid längre sträckor sonen på 2 år går hellre än åker vagn. Så köpte jag smart buggyn som man kan ha när man inte vill ha en större vagn med sig. Inte för att sporten är stor men ni förstår nog =) 

Har bilder i galleriet på vagnen den nya. =) 
    Ny vagn igen, Men var du inte nöjd med Bugaboo´n den e ju så smidig o lätt att köra Vet iof inget om Smarten men gillar inte det delade handtaget o glipan vid sufletten som även blir på P&T, irriterande. Annars så gillar jag min sport, skulle inte kunna vara utan den nu när jag har båda barnen hemma själv i tre veckor. Kram kram
  • Ia 70

Jag e så ohändig, men skulle vilja sy ett överdrag till "bumpern" som redan börjar att bli sliten... Vet ju några händiga här. Inboxa mig gärna (Har en P&T sport)

• Ia 70
    Majomajo skrev 2010-08-18 08:19:34 följande:
    Hur gamla är era barn som anväder P&T som syskonvagn? Vi har en kille som blir 2 i vinter och ska få ett syskon. Vi har varit inne på bara vår Bugga med ståbräda + en annan sittvagn till sonen och tänkt att vi klarar oss utan syskonvagn, men nu när jag läser om P&T blir jag osäker. Kanske det vore bra med syskonvagn trots allt?
    Leia var 2 1/2 när lillebror kom o först hade vi bara Buggan med ståbräda, men vid längre sträckor upptäckte vi snabbt att Leia inte orkade stå samt att det e ngt bökigt o svårkört med en ståbräda framför sig. När vi var två kunde vi ha två vagnar men ibland så e jag ensam med de båda små o då är P&T fortfarande ovärderlig. Hon är nu 3 år och 4 månader. (till o fr dagis e det Bugga med ståbräda) på helgen blir det ofta P&T vid längre sträckor.
  • Ia 70

Åååå jag har köpt fina P&T dynor (Röda) fr Kidzshoppen, fick dem för ngnj vecka sedan så nu ser min sport lite ut som e VIBE men med sports funktioner som jag gillar Sååå nöjd!!

• Ia 70
    Amorficlya skrev 2010-08-29 07:52:28 följande:
    Schysst =) Det är så snyggt med helröda dynor.. Mee Like..
    Jepp, sketasnyggt O så vart det så mjukt o gossigt med för båda kidsen.
  • Ia 70
    babyfia skrev 2010-08-29 14:47:29 följande:

Åhhhh VILL HA !!! De ser mjuka o goa ut med ju!

Ja de e jättemjuka o goa
    Kaxmaja skrev 2010-08-29 16:06:02 följande:
    Åhhh turkos och oliv var ju super snygg. Liten till syskonsits och stor till huvudsits?
    Nån som vet om de finns att köpa billigare i tex USA?
    Ja den lilla dynan till syskonsitsen, den stora till Huvudsits
  • Ia 70

Måste bara tipsa om min lösning på skydd bak när man har fullt liggläge eller ja även viloläge. Jag har hängt en Shoppingkasse fr Babyland bak, när det är sittläge fäster jag "stropparna" (som sitter nertill) i bågens fästen shoppinkassen sitter tajt mot baksidan av ryggstödet. När Leia vill ligga ner så lossar jag bara på stropparna (öglorna) o låter kassen hänga fritt som skydd bak. Toppenbra då man kan lägga saker i kassen med samtidigt som det är ett bra skydd.

Sporten i fullt liggläge med shoppingkasse som skyddSporten i fullt liggläge med shoppingkasse som skydd vid huvudet

• Ia 70
    babyfia skrev 2011-02-20 17:01:34 följande:
    Ja men precis...jag menade mer ifall det skulle hända ngt med vagnen som är kopplat till syskonsitsen. De ser ju att man köper "fel" sists, men självklart kan man alltid säga att man aldrig använt vagnen så, eller att man har en hh sen innan eller vadsom....

Jag satte i mina fina dynor i vagnen igår och de sitter jättebra. Vagnen blev verkligen supersnygg med rött i . Bilder kommer ikväll!
    Länge sedan jag var inne här. Jag har med de där röda till min Sport. Såååå himla snyggt. Som en VIBE men med Sportens fördelar
    Felix-96, Leia-07, Luka-09, Hoppsan-11
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17