Inlägg från: Fru Allerdahl |Visa alla inlägg
  • Fru Allerdahl

Phil & Ted syskonvagn del 17

bohusbebis: Nu har jag mätit.. Vol. 1 sitsen fick jag till 51,5 cm & vol. 2 till 54 cm.. Er som undrar vad jag pratar om kan kolla mitt galleri {#lang_emotions_wink}

Sen så tog jag kort på skillnaderna mellan sport vol. 1 & vol. 2:s regnskydd.. Bilderna ligger i galleriet..
    (¯`°?. ♥ Theodore 2/9 -06 ♥ Waldemar 27/2 -08 ♥ Puffen bf 20/6 -10 ♥ .?°´¯)
  • Fru Allerdahl
    bohusbebis skrev 2010-05-26 13:24:08 följande:
    Åh tack snälla, detta var ju ett lyxproblem som jag funderade över... Men hur mätte du? Jag tog ett måttband och mätte hela sitsen runtom på utsidan, från fäste till fäste... Och fick då måttet 129 cm, ca... Vad kan det motsvara tro?
    Jag la dom mot en vägg & mätte till den längsta punkten.. kan försöka mäta på ditt vis sen kanske.. om jag hittar ett måttband {#lang_emotions_dreamer}
  • Fru Allerdahl

Måste bara få skriva (är så glad ) att vi nu ordnat så att peanuten sitter bra på våran sport utan klädseln på. Så nu kan vi ha syskonsitsen bakpå samtidigt! Blev kanonbra även om det inte är helt perfekt utseendemessigt {#lang_emotions_dreamer}

• Fru Allerdahl

Jag tycker att det ena av våra dubbla regnskydd är mjukare.. Det som är större är också lite mjukare..

• Fru Allerdahl

Kollar in här jämt utan att ha något att skriva.. Nu längtar jag bara tills bebisen behagar att komma ut så att jag får använda våran vagn med nya peanuten på.. Så mysigt att få ha bebisen emot sig denna gången.. Förra barnet hade vi på traditionellt p&t sättet & det var ju toppen då jag hade båda barnen hemma hela dagarna. Denna gången så kommer de stora vara på fsk så då känns det mysigt att ha en "bebisvagn" till den lill*..

• Fru Allerdahl

La in en bild i mitt galleri nu Solig men ska leta fram någon länk också

• Fru Allerdahl
    kalmar brud skrev 2010-06-09 13:49:55 följande:
    Kan du inte ta en bild och lägga in i ditt galleri när du inte har peanuten på så man får se hur ni har gjort ställningen.
    Jo det kan jag absolut försöka göraSolig
  • Fru Allerdahl
    kalmar brud skrev 2010-06-09 13:49:55 följande:
    Kan du inte ta en bild och lägga in i ditt galleri när du inte har peanuten på så man får se hur ni har gjort ställningen.
    Kom på att jag satt ihop liggkorgen med ställningen med buntband så jag kunde inte fota utan korgen på.. Men jag fotade lite ändå!
  • Fru Allerdahl

Ja vi har kommit på det själva.. Ville så gärna kuna ha ett syskon bakom annars tyckte vi hela grejjen med liggkorgen försvan.. & sälja dyrt vet jag inte.. om vi slipade ner & lackade om & hade oss för att få det snyggt kanske.. men som det ser ut nu så är det inte så snyggt tyvärr.. Men det duger & syns inte så bra hur det ser ut när man har sidoväskorna på iaf Tungan ute
    Får se om man får för sig att göra det snyggare.. troligen inte Drömmer

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17