Inlägg från: Fiansess |Visa alla inlägg
  • Fiansess

Vilka sidor var det man kunde beställa ifrån utlandet nu igen? Pramworld gick inte väl?
    Är inte jag som ska köpa ny, utan min syster  .

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • Fiansess
    Katta86 skrev 2010-03-09 08:03:53 följande:
    Precis så där gjorde jag också! Men drog även fram vagnens suflett och då blev det väldigt skyddat att ligga där nere! Var på sommaren och det var knappt någon sol som lös på bebis. Hade bara luckan på sufletten öppen och då såg jag dottern jätte bra!
    Ja precis, så gör jag med när vi är ute !
    LoppanL skrev 2010-03-09 07:21:35 följande:
    De engelska butikerna får väl inte sälja längre, men de tyska verkar gå bra. Mypram och ping pong har vagnarna som jag vet. Är dock inte några jättestora summor man sparar, man får kanske med nåt extra tillbehör för samma pris som bara vagnen i Sverige.
    Nej misstänkte det. Hon vill egentligen ha en begagnad vagn men man tjänar ju inte så mkt på det heller och det verkar vara dåligt med det nu. Alla är nöjda med sina PT
    AnetteGunnarsson skrev 2010-03-09 08:51:43 följande:
    Åå va smart o ha bebisen åt andra hållet med en suflett!! =) synn att man inte kan ha ligginsats längre fram där fötterna kommer sen, så man skulle kunna använda sitsen bak samtidigt..  känner denna gång att det skulle vara skönt med bebisen vänd åt mig, när jag har två till barn på då 3,5 år och 2 år gamla..för visst behöver väl en 2åring sitta ibland? kanske går o ha bebisen liggandes i en ligginsats åt det andra hållet med huvudet vid "fötterna".. och så tar man upp överdelen lite på något sätt, o så kan 2åringen sitta där ibland? hehehe kanske inte går? =) någon som testat lite olika knasiga möjligheter ??hehe-
    Tar du upp liggdelen lite så lutar bebisen så det går inte. Men man ser faktiskt väldigt bra uppifrån och han ser mig oxå. Jag har inte plastskyddet helt uppe där bak om det inte är jättekallt blåser eller regnar/snöar.
  • Fiansess
    aprilbebis skrev 2010-03-09 13:26:55 följande:
    Det där ser ju jättebra ut! Tack för tipset! Men måste fråga, passa mjukliften även när man har syskonsitsen på där fram? Om man tar av sufletten?
    Ja den passar. Bara ta av sufletten (fästs med tryckknappar) och vänd på mjukliften. Voila - en syskonvagn .
  • Fiansess

Tjoho! Tack du som tipsade om säljaren på Tradera som sålde suffletter! Jag knep just en av dom för 52 kronor ! Haha nu nästan längtar man tills lillkillen kan sitta .

• Fiansess
    Rosenbarn skrev 2010-03-11 18:03:23 följande:
    Ni som har Cloudy sufflett är ni nöjda?? hur fäster man dem, hittat den för 199kr och akta bil´ligast 249kr......vet inte hur ja ska göra..har en vibe
    vart har du hittat den för 199? 
  • Fiansess
    Mamma Zara skrev 2010-03-14 22:21:12 följande:
    Hej!Är dfet någon som kan förklara för mig hur jag får till mönstret på en sittdyna och vindskydd, drån skrotdesigns hemsida, jag är helt lost.. Jag ser det men hur sk jag få det större.. Hmm hur gör ni? ritar av ?hmmm.....Skulle vilja pyssla lite i mogron.. Kan ni skicka i min inbox, kommer aldrig att hitta svaret i tråden igen .. :)Tack o hej!
    Ja jag ritade eget, efter hennes ritning. Bara att skissa upp på typ bakplåtspapper
  • Fiansess
    Mamma Zara skrev 2010-03-14 22:29:55 följande:
    Okej då får jag testa detta:))Jag undrar emd om någon vet var jag inhandlar en gracco sufflet  till syskonsitsen.. verkar ju superbra!
    Babyproffsen har. Verkar skilja i priser dock. Här kostar de 199, men andra har tidigare sagt 299.
  • Fiansess

Lollolis: Tyvärr hurrar inte jag heller för den. Köpte en till bilstolen men den skyddade inte alls!!

Funderade på den här: www.aussies-finest.com/pics/news1.jpg
    Visst var det ngn som hade den?
    Den ser ganska tjock ut och inte genomskinlig som ett vanligt solskydd. Borde skydda även mot regn och vind, eller?!
    Frågan är bara hur den sitter....bilder från en webshop luras ju en del.

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17