Phil & Ted syskonvagn del 17
fick svar ang annonsen och dom kan skicka med schenker. Schenker har väl fortfarande kampanj på frakt. då borde det ju inte bli mer än 30-40 spänn eller? Ni som har cloudy, den är väl liten och lätt?
fick svar ang annonsen och dom kan skicka med schenker. Schenker har väl fortfarande kampanj på frakt. då borde det ju inte bli mer än 30-40 spänn eller? Ni som har cloudy, den är väl liten och lätt?
OKEJ, Nu vill jag också veta hur man får tag i tjejen som kommit fram med adaptern och var man kan köpa!!!
ca pris?????
åh, läste lokaltidningen här i morse och våran babybutik säljer morsdagspresenter. Brio skötväska 99 spänn! den måste väl gå att hänge på sporten lika väl som point zeros?? någon som har den.
nu har jag skickat min syster att köpa en base bag till mig!! går regnskyddet i där? har inte sett någon IRL, vad plockar ni ner i era, ni som har??
tänker sälja min sport nu, funderar på vad jag kan få för den.
Dubbelt regnskydd, hangbag och basebag, syskonsits, fräsch, den gröna. Köpt i fabruari så garanti och kvitto kan man väl skicka med?
Har kollat ut en e3double på blocket för 3500. båda vägrar sitta i syskonsitsen :(
Någon som vet bredden på dubbelvagnen?`läste 73 någonstans, kan det stämma? Den finns ju inte på p&ts hemsida längre, men hittade däremot p&t explorer, vilken smaskig vagn! kunde dock inte se hur liggläge var på syskonsitsen, verka som huvudsitsen var steglös i all fall!
nu har jag hur som helst lagt ut min kära vagn på Blocket, men lämnar det inte så lätt. Blir en P&T syskonvagn på bredden nu istället:;)
satte den på 4900 men ångra mig och gick ner till 3900:_ det tycker jag jag borde få med alla tillbehör. Den är ju trots allt bara 6 månader.