Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn
    Katjan skrev 2010-02-23 18:36:31 följande:
    min vän mailad på viben och en cam som var tillsalu i gbg o de var samma säljare som hade båda. Hon var nära på att köpa båda vagnarana tills hon läste ett inlägg här på FL om en person som hade köpt en tv jättebilligt som senare visade sig vara stulen då polisen kom på besök. Tydligen hade säljaren kvar köparens mailadress så den personen var tvungen att lämna tillbaka tv:n. Hittar man något förbilligt så bör man reagera på varför det säljs så billigt enligt polisen. Om kvitto finns så lämnar man i regel tillbaka produkten. Tyvärr säljs saker med oäkta kvitton.Säger inte att de vagnarna är stulna eller nått, men ha det i baktanken innan ni köper ngt.
    Oj låter likt annonsen ju!!
  • Rosenbarn
    zagolik skrev 2010-02-24 21:40:06 följande:
    Undrar jag med...
    De ser ju ut som de bara är en förlängning så kanske inte passar så bra hur blir de bak?+Men billigt.
  • Rosenbarn
    t h o w e skrev 2010-02-28 08:31:48 följande:
    Vem var det som mer hade kontaktat fritidsportalen och bett dem skicka en ny sele?Har du fått selen eller hört något mer från dem?
    Jag kontaktade barnes hus och de skulle skicka...MEN inte fått den än!! Ringde dem strax efter jul..... Man kanske borde ringa dem.... Men vem var de som  ringtde fritidsportalen hmmm minns inte
  • Rosenbarn
    Ville Mor skrev 2010-02-28 09:59:40 följande:
    Sele?
    Selen i vagnen de man fästar runt barnen
  • Rosenbarn
    Ville Mor skrev 2010-02-28 12:42:41 följande:
    Det är inte förlängningen till Viben? Trög idag
    jo de har de vi menar
  • Rosenbarn
    S00L skrev 2010-02-28 19:35:46 följande:
    Hej. Är sugen på en Phil o Teds nu när vi ska ha en liten till sommaren. Storasyster är 1 år idag. Det vi är fundersamma över är om man inte går o slår benen i syskonsitsen när bebisen väl blivit stor nog för den? Handtaget känns kort jämfört med hur mycekt den skjuter ut, är det bekvämt att köra vagnen? Tycker ni att era barn har sovit bra trots att man bara kan fälla sittdelarna en aning? Är rädd för att de är för uppräta, men o andra sidan sover hon bra i bilbarnstolen....Tack
    Det är nog en vana hur man går, men tycker att VIBE har lite bättre gångavstånd än sport. Sova- tycker de fungerar bra Sover ju bilbarnstolen
  • Rosenbarn
    hönaböna skrev 2010-03-01 11:42:02 följande:
    är det bara jag som undrar hur p&t tänkt med regnskyddet till vibe? min snart 2 åring får inte plats med fötterna om vi ska ha det på, för då går den inte att stänga vid syskonsitsen.  hur har ni andra gjort?
    De är skitdåligt!!!
  • Rosenbarn
    anyXX skrev 2010-03-01 17:14:28 följande:
    vad bra! ngn som sytt till sport?
    tror de ä samma mönster fast på sport är de tryck knappar och på vibe kardborre
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17