Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

sitter och håller tummar och tår att lollolis får tag på däck till mig idag. Sen ska jag meddela här hur dom funkade när jag fått dom. Hoppas att hon hittar så hon kan skicka idag så jag har dom i morgon onsdag eller torsdag

• kalmar brud

Här var det tyst idag...
    Jag ska snart hämta den nya fälgen... Sen hoppas jag att lollolis skickar mina hjul så jag kan få en vagn igen

• kalmar brud
    bohusbebis skrev 2010-07-28 15:54:34 följande:

Hej hej!

Har du förresten testat Shop n´Drop:en? Den slukar ju massor utan att själv ta nån plats... Har filtar/uv-skydd/regnskydd och lite kläder i den och slänger den mellan Phille och Bee:et. Är faktiskt helnöjd, även om det inte var så mycket material i den egentligen...

Har du fått din LolloLis?

Hej!
    Nej jag har inte testat det ännu... Har fått den nya fälgen idag, så jag har fått ett helt däck idag... Så i helgen ska jag inviga den väskan... Vad bra då kan man ha nytta av den...

Lollolis är hon som har köpt däcken åt mig... Hon var och köpte sånna här www.blocket.se/stockholm/Aldrig_mer_punktering_pa_barnvagnen_27137913.htm&w=3

Så jag väntar på att hon ska skicka dom... Satte in pengar till henne igår
  • kalmar brud
    bohusbebis skrev 2010-07-28 18:42:16 följande:
    Hon var åxå med i vårt shopping-gäng å jag postade den till henne häromdan
    okej, vad bra.

Hon har nog inte varit inne idag för hon har inte skrivit något
  • kalmar brud
    Biiiii skrev 2010-07-29 22:28:37 följande:
    Hallå! Hänger på denna tråd, har precis fått hem min P&T Vibe idag, och har lite funderingar. finns säkert redan svar på mina frågor, men jag hittar inte i tråden. Syskonsitsen som man lägger ovanför liggdelen så länge man har en nyfödd i vagnen, upp till vilken ålder ska mna kunna använda den?? Den ser jätteliten ut, förstår inte hur min äldre dotter ska kunna rymmas i den, och då är hon ändå bara 2,5 år. Är det något jag missförstått?? Det finns dragkedjor som jag förstår man öppnar för att få viloläge, men den ser så trång/kort ut, ovasett läge.
    Viben är liten i modell... Sporten är längre i ryggen
  • kalmar brud
    Amorficlya skrev 2010-07-29 22:09:22 följande:
    Aa det blir en grymt stor skillnad
    Det ska jag testa... men det är inte så så den trillar i sär när man knäpper upp knapparna
  • kalmar brud
    Lejon Sthlm skrev 2010-07-29 21:39:50 följande:
    måste slå ett slag för kopbarnvagn.se som jag blev tipsad om här av en annan mamma!
    fick ju vår fälg saboterad dvs. sönderskuren vilket resultera i att däcket explodera o vi upptäckte va som skett när vi plocka isär hjulet, åkte då till babyland som mena på att man alltid måste köpa nytt däck om de inte bara är ny slang man behöver för i sverige säljs inte delar separat och just nu är de semester stängt tills 2 aug. och de går då inte att komma åt delar till p&t, men där HADE DE FEL!! kopbarnvagn.se plockar isär o säljer delar efter begäran och redan dagen efter hade jag fälgen TILLSAMMANS med en beskrivning på hur jag går tillväga för att sätta ihop hjulet, ihopskrivet av det snälla o trevliga biträdet som skötte hela affären per telefon.
    de kallar jag SERVICE!

ska till o sälja vår dash med regnskydd, uv skydd, syskonsits, hanging bagen samt mjuklift allt inhandlat 2009, till vilket pris tycker ni man säljer??någon som sålt o vill dela med er ungefärliga pris?
    VISST gick det snabbt. Jag beställde på måndagen och hade fälgen på onsdagen...
  • kalmar brud
    Amorficlya skrev 2010-07-30 08:57:38 följande:
    Nää när den är nere finns det ingen risk att den trillar isär. Jag har haft så många gånger.! :)
    okej då ska jag testa med att knäppa upp knapparna nästa gång...
  • kalmar brud
    Lejon Sthlm skrev 2010-07-30 20:37:40 följande:
    jag beställde o hade de redan nästa dag kl 12, helt galet snabbt!
    nu står vagnen komplett i hallen, 400kr gick de på med fälgen o innerslang men de va de lätt värt, måste ju va billigare än ett helt däck o att vänta tills aug. då leverantörerna öppnar upp igen
    STORT TACK FÖR DIN HJÄLP!!!!
    Ja jag var också inne här i Kalmar på babyproffsen och Best toys and baby men ingen kunde beställa hem en enda liten fälg för att dom som levererar dit har semester... Gråter
    Men så tänkter jag att jag kan inte vara utan vagn en hel vecka... så jag kontaktade dessa och då gick det undan... en dag fick jag vara utan vagnen och det kanske man kan överleva
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17