Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

LoppanL skrev 2010-07-07 07:20:13 följande:
    Kalmarbrud: hittade denna på ebay, står inget om porto, men det går ju att maila..
    cgi.ebay.co.uk/NEW-PHIL-TEDS-SHOP-N-DROP-PARC...
    Jag har också hittat sånna på Ebay men jag kan inte logga in längre för jag har glömt mitt lösen och kommer inte ihåg svaret på min fråga... Har du Ebay? Så kanske du skulle kunna hjälpa mig att handla den?
  • kalmar brud
    bohusbebis skrev 2010-07-07 08:31:48 följande:
    Jag har, funderar åxå lite på en sån, nu när det ändå kommit på tal (a woman can not have to many bags). Måste ut på jobb på förmiddan, kan vi kanske mailas/pm:as under eftermiddan?
    skicka sen när du har tid... Hittar inga som säljer till sverige längre
  • kalmar brud
    Amorficlya skrev 2010-07-07 09:16:57 följande:
    Jag har en shop and drop men köpte min samtidigt som ja köpte vagnen i juli 07 från Oxfordpramcentre. Så det är ett tag sen...
    Du säljer de inte? Glad
  • kalmar brud

Någon som kan ta lite bilder på hur SINGE uv skyddet sitter på vagnen... Både framifrån, bakifrån och från sidan

• kalmar brud

Någon som kan ta lite bilder på hur SINGE uv skyddet sitter på vagnen... Både framifrån, bakifrån och från sidan.

Även ta en bild när du har huvudsitsen u fullt liggläge med skyddet på

• kalmar brud
    norgesessan skrev 2010-07-07 20:47:23 följande:
    Kalmarbruden, tittade på bilder på deras hemsida, singel ser mycket bättre ut än det dubbla....
    vart kollade du? Men när man läser om singel på typ kopbarnvagn.se så ser man bara att dom har fram på vagnen... Ingen bild på om det följer med något när man har vagnen i liggläge
  • kalmar brud
    Amorficlya skrev 2010-07-07 21:10:07 följande:
    Nää den är föör underbar för att jag skulle vilja sälja den använder den dagligen
    bohusbebis skrev 2010-07-07 17:35:31 följande:
    Är den bra då?
    Den är toppen..Shop and Drop använder jag till att ha allt möjligt till tex matvaror kläder blöjor ja allt möjligt man kan tänka sig. Den är toppen och super om man måste fälla ihop vagnen å måste ta ur grejerna ur varukorgen så tar man bara ut själva shop and dropen å allt ligger där i å inget ramlar ut. Så smidig. Ja e super nöjd.. Den kommer aldrig försvinna lika så kommer jag nog aldrig göra mig av med vagnen..

Den har bott här sen 07 och har haft 15 andra vagnar men denna e ja så nöjd med. Hade viben ett ta men va inte nöjd alls så sporten fick stanna kvar. Lånade en vibe medans ja väntade på min nya klädsel min huvudsits klädsel gick sönder i oktober 08 å fick då vänta i 5 veckor men fick då sufflett huvudsits varukorg utbytt från svart till lime han frågade om ja nu skulle byta om ja inte ville prova en anna färg såå snäll. Trotts att det bara var huvudsitsen de var fel på. Så nu ska ja laga min svarta klädsel ena dragkedjan e pajj så kan ja ju byta lite den går ju bara att ha i liggläge eller halft liggade. Så ja använde den svarta under vintern när lillan va mini. =) Såå härligt å kunna byta..

Oj sorry för de låna inlägget.. =) =)

Ja e helt enkelt så otroligt nöjd med min vagn å tycker att dubbla uvskyddet är toppen. Dottern älskar det å det fungerar toppen att ha på enkel vagn då det täcker bra när lillan sover..!
    synd, den är skit svår att få tag på
  • kalmar brud
    norgesessan skrev 2010-07-07 21:58:53 följande:
    Kalmar, det följer med ett bakstycke, som ser ut som plastskyddet, när man köper det singla.
    Okej vad bra. för annars så är det ju inget att ha om man inte kan ha vagnen i fullt liggläge.
  • kalmar brud
    SMARAGD skrev 2010-07-07 21:53:29 följande:
    :D ok =) tack så mkt för ditt inlägg =) kanske borde skaffa en sån också:P funkar dem till viben?
    säg till om du hittar något bra ställe att beställa ifrån.
  • kalmar brud

Jag har nog hittat den billiga hopn drop nu hos oxfordpramcenter... Dom tar £8.99 = ca 105 kr och sen £3.95 = ca 50 kr

Så ca 155 kr ger man för den. Det måste ju vara billigt?

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17