Amorficlya skrev 2010-07-07 21:10:07 följande:
Nää den är föör underbar för att jag skulle vilja sälja den använder den dagligen
bohusbebis skrev 2010-07-07 17:35:31 följande:
Är den bra då?
Den är toppen..Shop and Drop använder jag till att ha allt möjligt till tex matvaror kläder blöjor ja allt möjligt man kan tänka sig. Den är toppen och super om man måste fälla ihop vagnen å måste ta ur grejerna ur varukorgen så tar man bara ut själva shop and dropen å allt ligger där i å inget ramlar ut. Så smidig. Ja e super nöjd.. Den kommer aldrig försvinna lika så kommer jag nog aldrig göra mig av med vagnen..
Den har bott här sen 07 och har haft 15 andra vagnar men denna e ja så nöjd med. Hade viben ett ta men va inte nöjd alls så sporten fick stanna kvar. Lånade en vibe medans ja väntade på min nya klädsel min huvudsits klädsel gick sönder i oktober 08 å fick då vänta i 5 veckor men fick då sufflett huvudsits varukorg utbytt från svart till lime han frågade om ja nu skulle byta om ja inte ville prova en anna färg såå snäll. Trotts att det bara var huvudsitsen de var fel på. Så nu ska ja laga min svarta klädsel ena dragkedjan e pajj så kan ja ju byta lite den går ju bara att ha i liggläge eller halft liggade. Så ja använde den svarta under vintern när lillan va mini. =) Såå härligt å kunna byta..
Oj sorry för de låna inlägget.. =) =)
Ja e helt enkelt så otroligt nöjd med min vagn å tycker att dubbla uvskyddet är toppen. Dottern älskar det å det fungerar toppen att ha på enkel vagn då det täcker bra när lillan sover..!
synd, den är skit svår att få tag på