Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

Är i valet och kvalet om jag ska köpa ett UV skydd eller inte... Just nu så kör jag med filt fram och bak när dottern ska sova... (när hon ligger själv i vagnen)

• kalmar brud
    nian74 skrev 2010-07-06 08:33:03 följande:
    Med ett uvskydd blir det mycket luftigare än med filtar...men det kommer ju in ljus ändå - det stänger inte ute ljuset lika mycket som en filt.
    Jag ångrar inte att jag köpte ett uvskydd, jag använder det hela tiden nu när det är så varmt och soligt.
    LoppanL skrev 2010-07-06 10:21:39 följande:
    Vi använder uv-skyddet dagligen, tycker det är guld värt! Jätteskönt att slippa filtar som ramlar av, dottern ser fortfarande ut och det är svalt och skönt för henne. Helt suveränt helt enkelt nu i solen och värmen!
    Okej, det låter som att det gör sitt jobb iallefall. Då kanske man ska köpa det... Nä jag hänger för filtar för att slippa solljuset inte för att det ska bli mörkt... Men om man tar det dubbla, är det mycket som blir över där bak då när man använder vagnen bara som singelvagn? Eller ska man ta ett singel och sen köra med Acta Graco skyddet bak på syskon sitsen?
  • kalmar brud
    LoppanL skrev 2010-07-06 10:21:39 följande:
    Vi använder uv-skyddet dagligen, tycker det är guld värt! Jätteskönt att slippa filtar som ramlar av, dottern ser fortfarande ut och det är svalt och skönt för henne. Helt suveränt helt enkelt nu i solen och värmen!
    På singel skyddet... Hänger det ner där bak så det skyddar när man har vagnen i fullt lggläge?
  • kalmar brud

Vad hette nu den väskan som man hade i varukorgen? INTE den som är tv fack utan den som är fyrkantig och man lägger den I varukorgen?

• kalmar brud

Finns bara shop ´n Drop utomlands? Ingen som vet någon butik som man lätt kan beställa den ifrån...
    Hur mycket är £10.99 i svenska?

• kalmar brud

Någon som handlat från utlandet och har tips på någon bra sida där inte frakten är så dyr+?

• kalmar brud
    Rosenbarn skrev 2010-07-06 19:46:15 följande:
    Typ 130Kr  tror ja
    Då är frågan vart i från man ska handla för att få en billig frakt
  • kalmar brud
    Rosenbarn skrev 2010-07-06 19:50:12 följande:
    Ja de var en bra fråga Har du hittat någon sida? LÄnka
    Nej jag hittar inte någon frakt uppgift hos säljarna
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17