Picabo skrev 2010-02-26 22:14:06 följande:
Jag har letat som en tok efter den svarta väskan och till slut hittade jag den i Karlstad, Bergvik. Tror det stod på Stadiums hemsida att den fanns på Backaplan i Gbg, har inte varit där och letat. Såg att du är bosatt i västsverige så du el nån du känner kanske har vägarna förbi Hisingen. Den personal jag pratade med verkade inte ha nån koll alls på om den skulle komma in igen eller inte, men du kanske kan fråga om de kan ta in den eftersom de antagligen har den i lager. Står på Stadiums hemsida att den skall finnas i Trollhättan, men du kanske redan varit där och kollat, inte säkert färgerna är synkade på lagerstatusen i respektive butik, även om man väljer vilken färg man vill titta på. Står att den skall finnas i svart i butiker där jag varit och kollat och inte hittat den.
det var i trollhättan jag var igår... fast de kansek har flera butiker där. Dom trodde inte att den skulle komma in igen. Ska ju faktiskt till Göteborg idag, men har för mig att backaplan stänger 15 på lördagar och tyvärr är vi inte där innan det. Lite skit.
Jag får forska i om det finns fler butiker i THN helt enkelt och hålla tummarna för det.