Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

Hur har ni fäst era saddle bag på sporten?

Har nu köpt en men vet inte om jag ska köpa en till eller en vanlig skip hop

• kalmar brud
    Ia 70 skrev 2010-02-04 19:16:08 följande:
    Ramen, sidan av chassit.
    Men det är ju tyg hela vägen? Man kommer ju inte under? Har du någon bild?

Vad är skillnad på vanliga skip hop och pronto?
  • kalmar brud
    Ia 70 skrev 2010-02-04 19:32:25 följande:
    Näe inte på min?? jag fäster inte på sjäva huvudsitsens ram utan chassits ram nedanför. Kommer ganska nära marken dock så jag e glad att jag valde svart ist. för röd Har ingen bild just nu i alla fall.
    Okej du har en röd väska med bild men den sitter ganska högt upp
  • kalmar brud
    Ia 70 skrev 2010-02-04 19:41:33 följande:
    a men det e inte den det e en annan Skip hop.
    Vad är skillnaden på dom två? Skulle du vilja ta en bild?

Jag vet inte hur jag ska göra... Ska jag köpa en till saddle bag eller en lite större skip hop?
  • kalmar brud
    Ia 70 skrev 2010-02-04 19:55:29 följande:
    Den röda e bara ett skötunderlägg med fickor för blöjor o tvättlappar, inte mycket annat som får plats.
    Skulle vilja se hur en sån ser ut i...

Har du så du kan mäta på vagnen hur långt det är ner till marken från den pinnen som saddlebagen sitter på?

Tänkte om man kan sätta en vanlig skip hop där. Eller kanar den i marken
  • kalmar brud
    iAnnaMaria skrev 2010-02-05 15:34:41 följande:
    Min saddle bag fäster jag mellan de två stängerna fram vid stora sitsen. Där går att pilla emellan ett va banden. Då sitter den högt upp och helt rakt!
    Kan du ta en bild på vagnen när du har väskan?
  • kalmar brud
    Katta86 skrev 2010-02-05 23:10:43 följande:
    Föresten ang. skötväskor. Jag köpte en Brio väska, dom har ju karborre band som man fäster runt handtaget på "vanliga" vagnar. Den passar perfekt på sidan av min sport. Fäster ena kardborret runt bumpebaren och det andra så långt ner som möjligt uppe vid handtaget
    Bild önskas
  • kalmar brud

är i valet och kvalet om en till skötväska....

jag har nu en saddle bag som jag har blöjor till dottern och blöjor till sonen och tvättlappar, min plånbok och lite andra små saker...

Frågan är om jag ska ha en till sån liten med ombyteskläder eller ska man ha någon lite större väskan?

Tips önskas

• kalmar brud
    LillaÅskMolnet skrev 2010-02-11 09:05:07 följande:
    Någon som kan hjälpa mig snabbt med en liten fråga? Passar klädseln till en Sport på en E3?Gäller huvudsitsen....
    JA det ska det göra...

Det bästa med E3 syskonsitsen är att den har lite längre rygg än på sporten så det är bara posetivt
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17