Inlägg från: Katjan |Visa alla inlägg
  • Katjan

Phil & Ted syskonvagn del 17

milla 1982 skrev 2010-02-12 10:16:06 följande:
    Tror säkert inte att dom rekomendrar det.. men det funkar ju
  • Katjan
    Katta86 skrev 2010-02-12 11:21:06 följande:
    Men gud vad smidigt! Såg ju bra mycket  smidigare ut än att ha barnet under sitsen!
    Visst gör det =), men man får nog tänka på att inte lämna vagnen med barnen i själv
  • Katjan
    Chipotle skrev 2010-02-13 22:44:04 följande:
    Någon som vet vilken butik i sthlm som har störst utbud av P&T dvs gärna alla 3 modellerna? Måste åka och provsitta lite!
    Odenplansbarnvagnar har alla tre modellerna.
  • Katjan
    Smultronpaj skrev 2010-02-14 14:58:22 följande:
    Hur vet man att man får den nya mer lättkörda Viben? Jag fick för mig att jag läste här i tråden att kungens kurva hade en som var lättkörd, men den såg exakt ut som dem i barkarby (som var aströga) så jag missuppfattade nog allt. Är det bara Odenplan som har den "nya". Jag känner mig helt snurrig...
    Kungens kurva har inte den som är mer lättstyrd... fattar inte varför butiker inte har den senaste modellen.
  • Katjan
    tildabelle skrev 2010-02-18 09:58:10 följande:
    Tack alla för tipsen om liftarna! =) Jag har altså beställt en Phil & Teds Vibe inklusive syskonsits och dubbelt regnskydd från fritidsportalen för 7339kr. Då jag bor i närheten av deras lager så åker jag dit själv idag och hämtar min vagn (sparade lite på frakten).
    Jag beställde min vagn därifrån för det priset oxå för ett tag sedan. Tyckte att det var det bästa priset på vibe då jag köpte den.
  • Katjan
    bohusbebis skrev 2010-02-23 17:13:07 följande:
    Vad ska man tro om detta? www.blocket.se/goteborg/Phil___Teds_Vibe_sysk... (inte min annons)
    Det har vait en hel del nya phil & teds vagnar i karton likaså helt nya bugaboo vagnar på annons ifrån gbg på blocket. Varför säljer man helt nya vagnar för mini priser, 6000kr för en bugaboo som kostar över 10000kr ny.

• Katjan
    Katjan skrev 2010-02-23 18:26:05 följande:
    Det har vait en hel del nya phil & teds vagnar i karton likaså helt nya bugaboo vagnar på annons ifrån gbg på blocket. Varför säljer man helt nya vagnar för mini priser, 6000kr för en bugaboo som kostar över 10000kr ny.  
    min vän mailad på viben och en cam som var tillsalu i gbg o de var samma säljare som hade båda. Hon var nära på att köpa båda vagnarana tills hon läste ett inlägg här på FL om en person som hade köpt en tv jättebilligt som senare visade sig vara stulen då polisen kom på besök. Tydligen hade säljaren kvar köparens mailadress så den personen var tvungen att lämna tillbaka tv:n. Hittar man något förbilligt så bör man reagera på varför det säljs så billigt enligt polisen. Om kvitto finns så lämnar man i regel tillbaka produkten. Tyvärr säljs saker med oäkta kvitton.

Säger inte att de vagnarna är stulna eller nått, men ha det i baktanken innan ni köper ngt.
  • Katjan

Är det ngn som ska köpa smart vagnen? Tycker att den verkar vara väldig smidig med sin låga vikt på 6 kg.

• Katjan
    bohusbebis skrev 2010-02-23 18:44:51 följande:
    Nån som sett den "live"? Kan inte riktigt bestämma mig för den där sitsen... Lite kundvagn över den.... Men många andra tilltalande lösningar...
    Hehe den ser lite kostig ut sitsen med alla hålen.. den var billig i England såg jag på en hemsida. Om man åker dit kan man alltid köpa med sig en. Perfekt vagn att ha i bilen.

skickade ett mail till din inbox.
  • Katjan
    bohusbebis skrev 2010-02-23 19:13:36 följande:
    Vad kostar en sån? Kan ju vara en ursäkt att åka dit... Apropå billigt i England som kom jag just på vad jag associerade den till - RYAN AIR! Plastiga stolar utan något extra... Fast det är nog orättvist mot smarten...
    www.bambinodirect.co.uk/details1.asp/ProductID/2445/sid//phil-and-teds-smart-buggy.html

£169.95 kostar den, hittade den ännu billigare på en annan sida som jag inte minns namnet på.
  • Katjan

Är 4800kr ett bra pris för explorer vagnen med syskonsätes paketet?

Vad kommer den att kosta här i sverige? Är det någon som vet?

Funderar på o köpa en.

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17