Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

Fru Allerdahl skrev 2010-06-09 13:37:47 följande:
    La in en bild i mitt galleri nu Solig men ska leta fram någon länk också
    Kan du inte ta en bild och lägga in i ditt galleri när du inte har peanuten på så man får se hur ni har gjort ställningen.
  • kalmar brud
    Fru Allerdahl skrev 2010-06-09 15:43:56 följande:
    Kom på att jag satt ihop liggkorgen med ställningen med buntband så jag kunde inte fota utan korgen på.. Men jag fotade lite ändå!
    SMART bygge av er... Har ni kommit på det helt själva?
  • kalmar brud
    Fru Allerdahl skrev 2010-06-09 15:43:56 följande:
    Kom på att jag satt ihop liggkorgen med ställningen med buntband så jag kunde inte fota utan korgen på.. Men jag fotade lite ändå!
    Den kan ni nog sälja dyrt sen för det är nog fler som vill ha det så så man kan ha syskonsitsen med peanut
  • kalmar brud

Någon som har testta att sätta dit hjul som är vanliga då INTE lufthjulen???

i har nu punka igen på våra två bakhjul och det är bara 2 veckor sedan sist... Så hade velat ha hjul som är utan luft...

Vet att någon har länkat förut... Men vad ska man söka på

• kalmar brud
    Chokladglass skrev 2010-06-11 13:54:41 följande:
    Hoppas någon kan hjälpa mig!
    Har köpt en sprillans ny, jättesnygg Dash som jag premiärkörde idag... Tyvärr var den väldigt svårstyrd och man fick ta i rejält för att svänga runt skarpa kurvor, ex i affären. Kunde heller inte köra den bara med en hand, för då svängde den iväg och levde sitt eget liv ( eller det kanske inte går överhuvudtaget??) Vad ska jag göra? På framhjulet så märkte jag att man kunde låsa det i position, men kan man ändra där fram så det blir mer lättstyrt?
    Jag hade bara ett barn i vagnen...
    Dukan ju ändra så du har hjulet så det snurrar
  • kalmar brud
    Chokladglass skrev 2010-06-11 14:22:00 följande:
    Ja, men det snurrar dåligt och är segstyrt ändå. Är era pt lättstyrda?
    Min kan jag köra med en hand... då brukar jag ha en på 16 kg och en på 13 kg i vagnen
  • kalmar brud

Hårt eller mjukt regnskydd????

Jag köpte mitt nu i början av året och det kom i en liten väska... Är de det mjuka då eller???

NORGESESSAN => Har du haft tid att ta bild när du viker ditt regnskydd??

Sen var det någon mer som skulle ta bild hur du fick ner det i din stadium väska... Ta gärna bild hur du viker det med

• kalmar brud
    norgesessan skrev 2010-06-13 19:06:03 följande:
    isa, bebisen ligger i själva vagnen, så den tippar inte pga att h*n ligger där ensam. Det som kan hända är att storsyskonet kan dra med sig vagnen om det går av själv..
    Antningen hjälper man barnet ut (naturligt, eftersom barnet har åtminstonde höftbältet på), eller så håller man i vagnen.

kalmar, kameran fungerar inte...men fick du inte till det?
    Nja jag vet inte om jag fick till det redigt,
  • kalmar brud
    Picabo skrev 2010-06-13 11:51:53 följande:
    säger detsamma!

kb: om du inboxar mig din mail kan jag skicka bilderna, verkar inte kunna ladda upp nu. men det är inte så komplicerat: lägger regnskyddet dubbelt på gräsmattan och viker på mitten 4 ggr förutom fösta viket då jag delar på tre, alltså viker in det två yttre delarna mot mitten.

fick mitt regnskydd i en kartong, ingen väska el påse. 
    Får du plats med så mycket mer saker i väskan när du har regnskyddet där i också? Tycker min väka är full när jag har ombyte tvill två barn och 4 blöjor och tvättlappar.
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17