Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

Selma77 skrev 2010-06-08 11:17:44 följande:
    Tack för tipset!
    Har precis varit inne där nu och beställt både däck och innerslang. Billigt och bra! Hoppas grejerna kommer snart!
    kom dagen efter för mig
  • Rosenbarn
    Ville Mor skrev 2010-06-08 15:22:30 följande:
    Det var de jag misstänkte att det var. Är så trött på mina röda men dessa hade ju inte gjort någon större sklillnad. Snål är jag också för att lägga dyra pengar på nya, sy orkar jag inte heller Får helt enkelt ha mina röda tråkiga.
    jag vill gärna ha helröda istället för grafitti....
  • Rosenbarn
    Ville Mor skrev 2010-06-08 18:03:52 följande:
    Jag har inte hört något negativt alls. Har mest sett folk som ser glada, chockade och nyfikna över att det sitter en söt liten bebis därnere. När hon låg ner däremot undrade de jag kände var jag hade bebisen. Många utbrast, vad fiffigt en dubbeldäckare
    Rosenbarn skrev 2010-06-08 16:05:34 följande:
    jag vill gärna ha helröda istället för grafitti....
    Fundrar på om vi kanske skulle ta och byta om du är intresserad? Måste suga lite till på karamellen bara. Vet inte om jag vill eller inte Man kanske tröttnar ännu fortare på något mönstrat...
    ;-D
  • Rosenbarn
    TereseS skrev 2010-06-11 17:32:12 följande:
    Hallå!

tänkte bara höra hur du menar att man kan vicka sufletten så man kan ha bebisen emot sig?
    Du fäller hela sufletten över till andra sidan som en normal vagn.. Då kan du lägga mjukliften lika som vanlig vagn vilket ger ögon kontakt. Med vibe har du den fördelen, sport har bara ett läge
  • Rosenbarn
    nian74 skrev 2010-06-12 12:49:50 följande:
    Hur har det gått för er Vibe-ägare som skulle få förlängning till era selar, har ni fått dem än?
    inte än beställde i januari
  • Rosenbarn
    Ms Ms Kanga skrev 2010-06-19 11:29:32 följande:
    Nu har min vagn kommit - det tog 1½ vecka från England och jag har satt ihop svarta pärlan utan några större problem men nu tänkte jag pumpa däcken lite till - fungerar en vanlig cykelpump eller vad ska man ha? Hur hårt ska man pumpa?
    lust o inboxa mig från vart???
  • Rosenbarn
    Det var Crecent som skulle komma med en ståbräda inom kort som skulle passa vibe sade fritidsportalen för någon månad sedan. Men inte hört nå mera

Ville Mor- Min man säger samma sak
  • Rosenbarn
    Ellabus skrev 2010-06-19 19:23:51 följande:
    Vi gav 240 kr för vår, men den hittade vi förstås på Blocket ;). De nya är nog betydligt dyrare...
    Mm de är ju llite dyrare ...skulle gissa runt 700 men ej säker
  • Rosenbarn
    nian74 skrev 2010-06-20 07:56:59 följande:
    Nu är ju inte det här aktuellt just nu i värmen - men vad har ni för åkpåsar i syskonsitsen? Jag har Vibe om det gör någon skilnad.
    Har man tur kanske man ramlar över någon bra åkpåse på sommarrean...
    En kort från Ullared i fårskinn samt haft en annan kort variant
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17