Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Phil & Ted syskonvagn del 17

babyfia skrev 2010-05-05 15:04:46 följande:
    Nej nu ger jag upp. Jag har försökt tusen gånger att få på syskonsitsen på de där adaptrarna men har bara lyckats EN gång. Det felar på ngn millimeter i sidled och går verkligen inte. Så surt, för Lias verkade gilla det .Har mailat tjejen och hoppas verkligen att jag kan få ett par nya, för de kostar ju ändå en slant....
    Åh, va synd! Vi fick åxå våra idag, de passade perfekt. Kunde inte låta bli att köpa, mycket för att jag gillar saker med multifunktion. Tänkte att dottern är nog i största laget, dessutom ÄLSKAR hon att sitta i baksätet så jag var tveksam om hon skulle gilla överläget... Men det blev en blixtsnabb favoritplats! Så nu får storebror inte plats längre...Men han behöver allt röra lite på sig, den latmasken
    Jag är verkligen imponerad över funktionen. Trist att vi inte upptäckte den tidigare bara. Försöker få maken att förstå att vi behöver ett syskon till, för att kunna utnyttja denna fantastiska vagn till fullo. Han är inte övertygad....
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-05-05 21:30:04 följande:
    Aha, är det där man ska ha den. Har sett den på nätet å tänkt att det "bara" är en axelväska... Tänk hur mycket man kan lasta på den här vagnen!
    Försökte citera inlägget om Diddi-väskan... Det är den jag menar förstås...
  • bohusbebis
    Rosenbarn skrev 2010-05-06 18:17:19 följande:
    Man fick köpa från tyskland Men det är ju 25% skatt och frakt..Men funderar på o beställa väskan.... inte sett den på några andra sidor.
    Tror faktiskt att man får beställa tillbehör till Phil&Teds som inte säljs i Sverige från Pramworld (england). Jag frågade där tidigare då jag behövde några reservdelar till min vagn som var köpt där tidigare. Reservdelar kunde de skicka - och så frågade jag om "shop´n´drop" som jag tyckte verkade smidig och fick till svar att eftersom detta tillbehör inte säljs i sverige så gick det bra. Nu beställde jag reservdelarna lokalt istället för det gick prismässigt på ett ut, men snabbare...
    Vet dock inte om det skulle bli billigare än tyskland dock...
  • bohusbebis

Fri frakt till sverige om man beställer för mer än 250 euro... är det dyrt att skicka inom sverige tro... Man skulle ju kunna göra en sambeställning om det är många i tråden som är intresserade av nåt. Bara en tanke. Jag har nog köpstopp. Kanske...

• bohusbebis

Jo, en fundering till. Sen ska jag sluta tracka tråden... Är det värt att köpa ett Cloudy? Om man nu har syskonsitsen uppe så vore det ju käckt med en bra "sufflett"lösning...

• bohusbebis
    Picabo skrev 2010-05-07 09:21:13 följande:
    Hur var det med köpstoppet, tog det slut så fort?
    Avslöjad!{#lang_emotions_embarassed}
    Tänk att man alltid hittar nåt man "behöver"...
  • bohusbebis
    kalmar brud skrev 2010-05-07 09:32:26 följande:
    Ni som har väskan från STADIUM... Är ni fortfarande nöjda och den funkar bra till två barn??? Hänger den bra på vagnen?
    Har du kollat på Skip*Hops dubbla? Den rymmer MÄNGDER! Hänger jättebra och går att slänga över axeln när man går ifrån vagnen.
  • bohusbebis
    iAnnaMaria skrev 2010-05-07 14:19:14 följande:
    Vad var detför något?? Annonsen borta och jag är nyfiken haha :D
    Se: #1796 el i bildtråden...
  • bohusbebis
    kalmar brud skrev 2010-05-10 08:35:30 följande:
    Denna resväska som finns att köpa... Det säljs en på tradera nu men den är till en E3... MEn kan den funkar till min SPORT tro?
    Vi har den som är till Sport men är inte helnöjda med den. Den är MINIMAL och man får på håret in vagnen+syskonsits å måste knöa en hel del. Vi använder istället Urban Jungles där man kan köra in hela vagnen utan problem (maken har en pickup utan kåpa så när Phille ska åka med där får den sovsäck på sig). Den som finns på blocket ser ut att påminna om den sistnämnda, så om den inte drar iväg för mycket i pris skulle jag satsa på den och chansa. Kan säkert säljas vidare annars...
  • bohusbebis

Kollade på T, den ser rätt "sladdrig" ut. Skulle nog inte lägga älsklingsvagnen där i om den skulle flyga... Däremot som "skydd" på t.ex gubbens pickup-flak funkar den nog. E3 och Sport borde ju vara ganska lika långa, om inte e3 rent av är längre efs handtaget inte går att vinkla...

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17