Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

babyfia skrev 2010-05-21 15:22:54 följande:
    Jag använder ett vanligt universalt men insåg idag att jag måste beställa ett original så det täcker båda barnen när de sitter. Det funkar när man har den som singel-liggvagn, men annars täcker det inte fötterna.
    Nu skulle ju jag vilja ha väskan lite lägre ner så den som sitter bak kan se åt båda hållen. så jag får nog hänga väskan i ramen eller om man säger så som en pannierbag sitter.

Clas Ohlsson har små karbinhakar såg jag på internet.
  • kalmar brud
    babyfia skrev 2010-05-25 20:55:49 följande:
    Ikväll har vi invigt vagnen som syskon-sittvagn . Lias stormtrivdes därbak och Ellenova tyckte det var väldigt skönt att slippa sitta o dingla med benen som när hon sitter i syskonsitsen fram. Äntligen !! Lade in bilder i bloggen!
    Du har en blå suflette... Jag har en blå vagn med svart suflett... Acta Graco... Ska vi byta? Eller din är inte acta garco?
  • kalmar brud

Vad heter den väskan som man har i varukorgen... INTE base bag. Utan det finns en som ligger bara i korgen??? Tänkte man kanske kunde ha regskydd och en filt där i... Någon som har en bild på denna saken?

Hur stor är den? Täcker den hela varukorgen eller är det så barnet kan få plats med sina fötter i varukorgen med?

• kalmar brud
    Hannah74 skrev 2010-05-25 22:36:14 följande:
    Shop and drop heter den, om det är den jag tror du menar. den täcker hela botten, har ett handtag på så man lätt kan lyfta ur den med grejer i. jag tycker den är jättebra! men finns inte att köpa i sverige, jag köpte min på e-bay.
    Har du någon bild på hur det ser ut i varukorgen? Om du drar den ända bak mot varukorgen så kan jag se hur mycket plats det är
  • kalmar brud
    Hannah74 skrev 2010-05-25 22:53:28 följande:
    Den täcker alltså hela botten. Lr vad menar du? Lite trög så här på kvällskvisten
    Ingen plats för fötterna då?

Finns den INTE alls i sverige?
  • kalmar brud

Jag köpte ett par kanon bra krokar på tradera för några dagar sedan... jag testade dom idag till väskan från stadium. Funkade perfekt.

Ska ta en bild

• kalmar brud
    norgesessan skrev 2010-05-29 21:58:41 följande:
    Jag har fått mani på ringarna/trekanterna i plast till bebisar...(att länka ihop). Använder dom till  ALLT.
    Har du först en kabinhake eller?
  • kalmar brud
    babyfia skrev 2010-05-30 21:59:20 följande:
    Det diskuterades bara ett par inlägg upp. Jag har en med suflett från babytravel. Annars funkar nästan vilken som om man kapar bottenplattan till 60 cm så den inte lutar. Norgesessan: Tack för tipset om bebiskrokarna . Snodde från babygymmet idag och skötväskan satt kanonbra med dom ju
    Kan du ta bild på när du har dina krokar med skötväska...?
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17