-
Jag beställde en ny sufflett hos närmsta Phil&Teds återförsäljare/ lokala barnvagnsbutiken. Sufflett = 175 kr. En jättebra investering tycker jag!nannis85 skrev 2010-04-29 22:31:38 följande:mend et är juh inte sufleten hittar inte på den sidan att man kan köpa sufläten där=(
-
jel73, vi har ett Aussies Finest och det funkar som solskydd men är rätt sladdrigt. Är nog rätt likt det du har (testa det på bilbarnstolen istället) Om du vill ha en lite "fastare" sufflettaktig så satsa på Cloudy eller Acta Gracco:s (tror det var till bilbarnstol eg. nån annan i tråden vet nog bättre). Cloudy:n verkar ha bra passform, men jag har inte testat själv.
Nu ska vår Phille på Bäversafari ! Ha en skön helg! -
Vi har en sån, men tycker inte att den sitter bra om man har barn i "baksätet". Har visserligen en Sport men tror det blir ungefär detsamma. Skötväska går utmärkt att fästa på sidan av vagnen, kolla i bildtråden. Finns allehanda varianter: Stadium, Skip Hop, MiniKånken el motsvarande.lillabebben skrev 2010-05-01 11:08:51 följande:Nu har jag beställt en Vibe Någon som har en sån där liten väska man kan hänga på handtaget? Funderar på att köpa en sån då man inte kan ha skötväska, bara för att få plats med kanske våtservetter, nappflaska och någon blöja men finns det plats för det?
Hang-Bag:en som du pratar om har vi däremot på Singel-sulkyn å där är den superfin! Slukar "allt", trots sin litenhet. -
Å så fin sufflett du har gjort!!! Eget mönster? Nåt du kan dela med dig av...iAnnaMaria skrev 2010-05-02 16:07:39 följande:Jag har haft mina adaptrar ganska länge nu.. Dom fungerar toppen! Men som sat så blir dte lite framtungt. Men min lilla pojk trivs bra :)Här är bild på min :)www.familjeliv.se/hem/iannamaria/gallery/phpc...
-
Nån som har lust att ta en bild på bara själva specialadaptern (den som är så omtalad i tråden just nu).
-
Varför ser jag bara ett kryss vid bilden??? Sånt händer ibland å jag begriper inte varför - å hur det kan synas andra gånger... J---a datorer!Fru Allerdahl skrev 2010-05-03 00:44:58 följande:Här så fotade jag mina.. Har inte testat dom ordentligt än.. Det var väl dessa du menade? La den där syskonsits mojengen brevid bara för att man skulle se storleken bättre..
-
En privatperson har tagit fram en specialadapter så att man kan ha syskonsitsen vänd mot sig i övre läget på Sporten. Typ. Finns bild på i bildtråden.SMARAGD skrev 2010-05-03 08:37:03 följande:vad har jag missat, vad är detta för adapters?
-
Nu lyckades jag se bilden på adaptern. Ser ju rejält å bra ut!
Kunde inte låta bli att beställa åxå, nyfiken att testa om dottern kan sitta där fast hon börjar bli i största laget och har vant sig vid att sitta i baksätet...
Tänkte att de kanske även går att ha som "krokar" att hänga skötväskan på när vi inte använder bumperbaren (för att sonen hoppar ut å in ur vagnen...) -
pm:ade dig...segnälkab skrev 2010-05-03 14:23:27 följande:OKEJ, Nu vill jag också veta hur man får tag i tjejen som kommit fram med adaptern och var man kan köpa!!! ca pris?????
-
Aha, är det där man ska ha den. Har sett den på nätet å tänkt att det "bara" är en axelväska... Tänk hur mycket man kan lasta på den här vagnen!