Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Babyfia - va snygg dyna!!! (hade vägarna förbi bildtråden) Rött på baksidan? Snyggt med stjärntyget!

Lolani: jag var helt insnöad på den röda som jag fortfarande tycker är sååå  snygg, men jag hittade en beg svart/grå som det blev istället. Nu har jag röda detaljer till den och älskar den. Jag tror man gillar den man har. Och rött är absolut snyggt till killar. Den är så tuff! Be Babyfia sy läckra stjärndynor till så är det klartt! {#lang_emotions_wink} (skämtade bara...)

• bohusbebis

Förresten, undrar om suffletten till Peanut:en skulle passa på syskonsitsen... Om man nu skulle kunna köpa den separat....

• bohusbebis
    h80 skrev 2010-03-23 13:33:14 följande:
    funkar det på en vibe? o funkar det när man har 2 sittande barn?
    Jag har testat på Sporten, men den funkar bara över huvudsitsen. Har inte testat hur det skulle vara om man har syskonsitsen uppe efs vi bara har den bak. Bild finns i bildtråden.
  • bohusbebis

BABYFIA: Snyggt fotskydd! Klippte precis igår till ett jag med å har börjat sy, men inte helt övertygad om hur jag ska göra slutfinishen... Hade tänkt sätta på knappar och sen en resårkanal, typ hjulskydd... Hur gjorde du? Resår liksom runtom, under fotstödet?

• bohusbebis
    segnälkab skrev 2010-03-24 12:11:48 följande:
    tusen tack.. känner att ett vindskydd hade varit toppen! blåser kalla vindar här vid Vänerns kant:)
    För den lata kan man nog köra Axel&Idas regnskydd med vindruta åxå... Tänkte jag skulle sy ett vindskydd men jag blev så kär i regnskyddet att vi använt det istället (men ännu med åkpåse i). Dottern gillar att sitta i "kojan".
  • bohusbebis
    passau skrev 2010-03-29 14:37:28 följande:
    har försökt med flera olika utan att lyckas... har gett upp och köpt annan vagn att ha ståbräda på...
    Tror att BuggyBoard Maxi+ eller vad den hette funkar. Och nån har skrivit i tråden tidigare att Easy Rider med stora öglor också funkar. Har dock inte testat själv.
  • bohusbebis

En liten fundering efter att ha kollat lite på blocket. Det är inte många begagnade Phil&Teds där till okej priser. Men VÄLDIGT många Urban Jungle... Billiga... Undrar hur det kommer sig.

• bohusbebis
    smulis 87 skrev 2010-04-06 11:30:42 följande:
    Hur funkar p&t vagn i snö?fastnar den mck och så eller är de inga större problem?funderar på en sport :) just för priset skull, fast är viben bättre kanske?
    Usch, hoppas det är slut med snö nu. Vi har snödroppar! Nässelfjärilar. Och sädesärlor. Och sköna promenader med Phille! Dottern envisas dock med att vilja sitta i baksätet, fast storebror inte åker med därfram...
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17