Phil & Ted syskonvagn del 17
Nån som har testat en sån här suflett på P&T?
www.barniallt.se/nya/butiken.cgi%28Avd+babygrejer2+Nothing,Manuell%29+%28P+071115175041%29
Nån som har testat en sån här suflett på P&T?
www.barniallt.se/nya/butiken.cgi%28Avd+babygrejer2+Nothing,Manuell%29+%28P+071115175041%29
Här i uddevalla fanns den väskan i svart på Stadium
:)
ringde o la undan en tills jag hinner hämta
Har använt p&t sporten till min 3åring som singelvagn denna vinter, och syskon kommer om ca 2 veckor så nu är syskonsits även inhandlad!
Har testat att fixa dit allt och min dotter prov setat både fram o bak. Hon sitter ju högt upp i sufletten, men har absolut inget emot det, hon vill sova där sa hon :P
Har använt ett standard regnskydd, sånt där svart hitills och det har funkat bra men det blåser ju gärna in lite. Detta funkar även med bebisen i liggläge. När båda sitter kanske jag köper original regnskyddet, nån annars lösning har jag inte hittat.
Med syskonsitsen fram, testade jag det där med en livrem under, vilken blev ju jättebra, lätt att sätta dit.
Har tidigare haft en Herqules Razor 4 vagn, med en insats som går att göra om till åkpåse, som funkade bra att slänga i sporten. Lite lång, men det syns inte när dotter sitter över med benen.
På ena sidan har jag satt dit en sån där enkel axelremsväska med Tigger på, med hjälp av små spännremmar jag köpte på Clas Ohlsson i 4pack för 30kr. Och som sagt, nu lagt undan en Point Zero från Stadium att ha på andra sidan.
Eftersom jag ofta är själv och inget körkort så blir det många promenader till affären, så utrymmes lösningar har varit lite ett dilemma för mig, men tror jag löst det ganska bra :) Sen som sagt får man ta en ryggsäck på axlarna om dte skulle va så även
Blir nog även inhandlat en Acta Graco solskydd sen när bebben vill sitta upp
Tänk vilken tur att ni finns häri tråden, annars hade jag fått upptäcka en massa sen, men nu är allt iordning tills bebben kommer!
Tack alla med era smarta lösningar o idéer :D
Ja just det, nån skrev förut, om att vagnen vobblar en del.
Min gjorde det också.
Var som sagt och köpte syskonsits igår, och bad dom kolla på det. Det resulterade i en halvtimmes väntan kanske, och sen var framhjulen o hela framhjulsaxeln utbytt och den gick kanon sen! :)
Nån hade skrivit även om remmen som sitter på syskonsitsen, jag såg det nu, men fattar verkligen inte vad den ska vara till!!??
Ah en till härifrån
Ja på Torp. Ringde nu idag och då fanns det svarta.
Finns det någon som har testat både acta gracos o cloudys? så man kan jämföre..
nån som har testat dessa dynor i en PT?
www.pappaprylar.se/addstroller-sittdyna