Phil & Ted syskonvagn del 17
skriver ett hej för att få tråden som favorit...!
skriver ett hej för att få tråden som favorit...!
Hej tjejer! Ett tag sedan jag tittade in.... går hemma och väntar på bebis nu och tänkte försöka mig på att sy ett matchande vindskydd till min dynor. Ni som har använt SKROTdesigns mönster - vet ni om vindskyddet passar när man har syskonsitsen framför eller är det bara för när syskonet sitter bakom? Vore bra om man kunde sy ett skydd som passar både för storasyskon fram och bak.... hm. Tar gärna emot tips och erfarenheter!
Kan tillägga att nu är även jag stolt ägare till en "skötväska" från stadium. Köpte en svart och tänkte dekorera den lite med något snyggt märke el så. Har inte hunnit använda den än men med tanke på att den bara kostade 99:- och verkar väldigt rejäl kommer jag nog bli nöjd :)
Hej!
En fråga till om vindskydd... har precis ritat av mönstret och klippt ut delar. Men jag funderar på om jag ska göra det fodrat eller inte. Hur har ni resonerat? Först tänkte jag att jag inte skulle göra det eftersom jag inte vill att det ska bli för varmt. Åkpåse tycker jag är bökigt på så sätt att det lätt blir alldeles för varmt om man har overall under och det vill jag för annars blir det ju kallt när man går ur vagnen... men kanske ska man fodra med ett tunt bomullstyg....? Eller fleecetyg ändå, eller inte alls.... hmmm. Hjääääälp ;)