Inlägg från: rebecku |Visa alla inlägg
  • rebecku

Phil & Ted syskonvagn del 17

Hej!! Jag undrar vad måtten är på de här markerade områdena med pilar.

www.familjeliv.se/hem/rebecku/gallery/phpi3leey.jpg

Min kompis ska sy en dyna till min vagn en hon bor långt bort så kan inte se vagnen och hon sänger att hon måste veta måtten där för att kunna sy den.

Snälla, svar fort :) Hur har ni andra som sytt dynor gjort, vilket mänster har ni följt?

:)
    minmoa.se BLOGGEN OM MIN DOTTER
  • rebecku

HAHA. jag har en fråga ...

HUR får man framhjulet svängbart? FATTAR INTE....
    Har en sport..

• rebecku
    Katta86 skrev 2010-02-28 20:31:38 följande:
    Den lilla piggen ska inte vara i hålet utan vrid "plattan" ett halvt varv så blir det svängbart. =)
    Okej. Jag har testat det men grejen är att såfort jag börjar köra och så, så hoppar hjulet tillbaka i sitt fasta läge. Då får jag göra om det igen.

Jag har max kunnat ha det svängbart i typ 10 min och vill ju ha det så hela tiden :O
  • rebecku
    bohusbebis skrev 2010-04-22 11:33:18 följande:
    ÅÅÅÅ så fina! Förstår Moa! Gulligt att hon gillar syskonsitsen, det gör min tjej med (fyller 2 i sommar). Hon sätter sig gärna där i baksätet och läser en bok när vagnen står inne (jaja jag vet, är väl emot rekomendationerna, men den har pepparpeppar aldrig vält). Rebecku - fick du dem uppsydda för 250 spänn för båda eller styck? Måste man köpa allt material då?
    För 250 kr får du båda dynorna men du köper material och sånt och skickar.
    Hon kan säga hur mkt du ska köpa av materialet så de inte blir massa extra över :)
    Jätte bra!
  • rebecku

ja precis :) Bara att maila henne. Super bra. Hon sydde de här på en kväll så hon är snabb.

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17