Inlägg från: tildabelle |Visa alla inlägg
  • tildabelle

Phil & Ted syskonvagn del 17

Vad är nypriset för en phil & teds vibe?

Jag har nu beställt en från fritidsportalen och betalade 7339kr. är det ett normalt pris?
    Stog inte om det var 2009 eller 2010 års modell men jag antar att det är årets.

Och en fråga till. Ni som har något annat märke som lift till phil and teds, vilket har ni? jag vill inte köpa den som hör till för att jag får en sommarbebis och vill ha det lite luftigare. tycker att dom som haft nåt annat märke som lift har det rymligare.

• tildabelle
    Rosenbarn skrev 2010-02-17 19:46:09 följande:
    babyproffset har lifr som pasar likaså careena, men vet de som har emmaljunga och tetunia oxå... tips är att köpa med lite suflett då kan du vända liften och fälla stora suflett åt andra hållet så du får bebbe mot dig om du enbart har ett barn. förstod du``
    förstår precis! =) tackar för tipset =)

dessa liftar du nämner, är det hårdlift då?
  • tildabelle

Tack alla för tipsen om liftarna! =)

Jag har altså beställt en Phil & Teds Vibe inklusive syskonsits och dubbelt regnskydd från fritidsportalen för 7339kr.

Då jag bor i närheten av deras lager så åker jag dit själv idag och hämtar min vagn (sparade lite på frakten).

• tildabelle
    kalmar brud skrev 2010-02-25 20:20:07 följande:
    Idag fick jag hem mitt dubbla regnskydd och base bagen... Men nu har jag lite besluts ångest... Jag fick regnskyddet i en väska som man kan hänga på vagnen. Min tanke var att jag skulle ha regnskyddet i basebagen i det stora facken. HAr också köpt en begagnad pannierbag som jag ska ha som skötväska. Frågan är om jag istället ska ha regnskyddet i den väskan som tillhör och sen ha ombytes kläder i basebagen?  Hur hade ni gjort?
    När vi tog ut dubbla regnskyddet för första gången ur väskan som den kom i, så fick vi inte tillbaka den där mer.. =/
  • tildabelle

Som jag förstått så har det varit massa problem med 2008års modell av vibe.

Vi köpte 2010års modell och hoppas innerligt att den håller. För snygg och praktisk är den ju. Men håller den inte så har man ju ingen nytta av den.

Vi har använt våran vagn i ca 2 månader nu och än så länge är vi nöjda. Dock har vi haft den som singelvagn.

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17