Inlägg från: Chipotle |Visa alla inlägg
  • Chipotle

Phil & Ted syskonvagn del 17

Någon som vet vilken butik i sthlm som har störst utbud av P&T dvs gärna alla 3 modellerna?

Måste åka och provsitta lite! {#lang_emotions_laughing}

• Chipotle
    Katjan skrev 2010-02-13 23:17:49 följande:
    Odenplansbarnvagnar har alla tre modellerna.
    Tack! Då blir det en tur dit nästa helg!
  • Chipotle
    Smultronpaj skrev 2010-02-14 13:33:13 följande:
    Och babyland i barkarby.
    nian74 skrev 2010-02-14 12:26:30 följande:
    Barnens hus i Nacka har alla tre modellerna också.
    Aha men va bra! Då har vi flera alternativ ju! Tack så mycket!{#lang_emotions_smile}
  • Chipotle
    Smultronpaj skrev 2010-02-14 13:33:13 följande:
    Och babyland i barkarby.
    nian74 skrev 2010-02-14 12:26:30 följande:
    Barnens hus i Nacka har alla tre modellerna också.
    Aha men va bra! Då har vi flera alternativ ju! Tack så mycket!{#lang_emotions_smile}
  • Chipotle

Måste kolla med er..
    Verkar som att sport har mest rymlig syskonsits? Hur långa är era barn(storasyskonet) som sitter/suttit i den? Funderar på om det funkar med en p&t till min dotter som är knappt 90 cm.

• Chipotle
    kalmar brud skrev 2010-02-23 10:29:23 följande:
    Min son är 100 cm och han sitter där i och har stöd för huvudet, men viloläget funkar inte
    Okej, låter bra! Viloläge är inte sååå viktigt för oss. Kanske skulle beställa en då..

Behöver man en lift till sommarbebis eller kan man bädda på något annat sätt?
  • Chipotle
    iAnnaMaria skrev 2010-02-23 10:32:27 följande:
    Min pojk var ca 90 när han satt där uppe. Nu sitter den lilla bakom igen :). Det har gått super bra
    Toppen att höra! Har du en sport eller någon annan modell? Kan inte alls bestämma mig vilken som skulle vara bäst för oss.
  • Chipotle
    Ocikatten skrev 2010-02-23 10:49:45 följande:
    Min store grabb har precis passerat 1 m, då går det visserligen inte att fälla syskonsitsen men han kan sova där ändå om det behövs. Han är över viktgränsen men så länge lillebror sitter som motvikt i huvudsitsen så tror jag det klarar sig.
    Jättebra! Då borde det ju absolut funka för oss också. Sport borde ju vara rätt modell då?
  • Chipotle
    Ocikatten skrev 2010-02-23 11:00:58 följande:
    Jag har haft min sport i över ett år nu och är kanon-nöjd med den. Har inte provat på Vibe dock men så länge jag är nöjd med sport så varför byta??
    Ja men precis! {#lang_emotions_smile} Jag personligen tycker sporten är mycket snyggare än vibe också! Vill ha en lime.. Priset är ju trevligare också! {#lang_emotions_laughing} Nu måste jag fundera ut vad jag måste ha för tillbehör också! Trevliga problem.. {#lang_emotions_laughing}
  • Chipotle
    kalmar brud skrev 2010-02-23 11:13:35 följande:
    Skötväska snackas det om mycket här i tråden... Alla har olikaJag har just nu en skip hop saddle bag på ena sidan men måste ha något mer så jag får med lite extra kläder med, men vet inbte vad jag ska ha
    Ja det känns som största problemet.. Man kan alltså inte ha någon alls på styret, hur högt upp man än hänger den?

Hur stor plats tar de man har på sidan? Vill inte ha nåt som sticker ut jättemycket helst.
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17