Inlägg från: Glad o Lycklig |Visa alla inlägg
  • Glad o Lycklig

Phil & Ted syskonvagn del 17

Hej
    Jag skulle vilja tvätta min P&T och undrar vad som är bäst att använda...

Diskmedel? Allrengöring? Galltvål?

när jag var stadig anhängare av tråden, visste jag, men det är alldeles för länge sen och nu har jag glömt....

*Wilma 060713 och Oliver 080621* wilmaocholiver.blogg.se
  • Glad o Lycklig

Som sagt alla är inte sanningsenliga i forum och en del kanske är väldigt petiga för att dom egentligen inte alls vill ha en begagnad vagn utan vill alltid ha nytt....  Men påtryckningar från annat håll om begagnat kanske behöver ett halvhjärtat försök av vederbörande...

• Glad o Lycklig
    MajMamman08 skrev 2010-08-16 20:17:01 följande:
    fy tusan...höll på o göra bort mig ordentligt!
    Den där sporten ja prata om för 4000kr inkl frakt. Vi träffades ikväll halva vägen var i stället o tacka gud för de!
    Bilderna o så som hon beskrivit vagnen stämde inte alls överrens med vad hon sagt. Så himla dåligt!
    Vagnen va skit skruttig,solblekt,full me hundhår(jag är allergisk), fettfläckar, trasig i nätet på sufletten,o den hängde som bara den....mer ovårdad vagn får man leta efter,usch! skrapmärken osv.

Ja e såååå glad att ja inte köpte den via nätet utan tittade på den först.....så olika man kan tycka e en fin o fräsch vagn..ja så nära ja va o gå på en nitlott.

Ne,blir nog en ny  för våran del...känner att ja inte orkar, detta tog musten ur en!!! Vill inte åka på en nitlott igen!!!
    Ville du köpa begagnat eller helst nytt?
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17