-
är den större än vibens mjuklift?Ia 70 skrev 2010-02-17 21:41:06 följande:Jag kan rekommendera Babytravels mjuklift med suflett: 495,00 kr Angående pris på VIBE så tar ex Odenplans barnvagnar 7795 inkl. syskonsits o frakt. Köpbarnvagn:7790 kr inkl syskonsits o frakt. Så de ligger däromkring på de flesta tror jag. Så det var i alla fall inte ett dåligt pris för den, Jag köpte min Sport av dem inklusive syskonsits för 5000 kr för några månader sedan
-
ok tack, den ser ju mer ombonad ut än vibens mjuklift! har man sufleten från sig eller mot sig, tänkte om man har den mot sig så ser man ju inte bebisen och om man har den från sig kanske den inte får platts under syskonet. är inte aktuallt först om 3 månader endå men bra att förberedaIa 70 skrev 2010-02-18 09:48:14 följande:Jag har just sålt den så jag har inga exakta mått på den, men den var längre o inte lika tjock, hade både Sportens o Babytravels lift då jag hade/har flera vagnar men nu e sonen för stor. P&T liften hänger dock kvar hemma Går säkert att söka efter måtten eller fråga. Hittade just nu inga mått på nätet.
-
mysigt då ska jag nog införskaffa en sådanKatta86 skrev 2010-02-18 10:35:07 följande:Man kan ta av sufletten. Jag hade en sån. När storebror satt uppepå låg sufletten i varukorgen, men när jag var själv med lillasyster så vände jag på liften och satte på sufletten. Då blev det ju nästan som en "vanlig" vagn.
-
jag åker baklänges känns säkrare att ha två hjul stadigt än 1 ostadigt
-
du får ju tänka på att det är lättare att svänga runt med en trhjuling än en 4hjuling! sen så är det extremt vingligt att bara stå med ett hjul när den är tom tänk då om man har två barn på runt 13kg och 6 kg =O blir mer jobbigt att balansera upp det
-
har jag redan gjort, jag är en människa av åsikten jag har barnvagn visar ni inte mig respekt visar jag inte er respekt, min vagn gör mer skada än era fötter! =DStrumpan08 skrev 2010-02-19 23:09:32 följande:Jo, fast jag har svängbara hjul där fram, så jag kan vända på en femkrona, men ändå, försök att ställa dig och vända på hela ekipaget i t-centralen när halva stan mejjar ner dig för att komma till rulltrappan. Jag har prövat i affären att stödja vagnen på bara ett hjul och tycker inte att det funkar nej, ville bara få det bekräftat att det inte bara är jag som är överdrivet försiktig. Lutar mer och mer åt P & T, ska kika lite på begagnatmarknaden hur priserna ser ut. Tack för all hjälp tjejer!
-
jag har en pt vibe och min minsting på 3 månader avskyr tt ligga under den. hr funderingar på att köpa en peanut, men då är frågan kan jag fortfarande ha syskonsitsen då?
-
ja precis det var lite så jag känner med, dock så har lillkillen vuxit så mycet att han slår i bygeln bak om den är i viloläge och det känns för riskabelt att låta honom sitta där och sova dåRosenbarn skrev 2010-09-18 09:40:01 följande:Skulle inte köpa de så sent, han kanske snart vill sitta! Du bör inte ha den samtidigt men de går har jag sett
-
åh jag blir så ledsen, min lillkille har vuxit ut syskonsitsen på min vibe bara 4 månader gammal, kan inte ha honom i viloläge längre då han slår i huvudet i ramen =( vill inte ha honom fultt sittandes heller en längre stund =( är detta slutet på min P&T? eller har ni några tips?
-
min lillkille är nästan 70 cm lång och han kan verkligen inte sitta i viloläge =( han slår i med huvudet. får väl bli att byta då, älskar min vibe den är så snygg och stilren