Inlägg från: handbollsmamman |Visa alla inlägg
  • handbollsmamman

Phil & Ted syskonvagn del 17

Hej... ny här... med en nyinskaffad sport. Supernöjd!
    Jag undrar om det är någon som har en mugghållare? Passar den bara till viben eller kan man ha den på sporten oxå?

• handbollsmamman

E det någon som upplevt att hjulen vobblar? Tycker mina har börjat göra det... vad ska jag göra?

• handbollsmamman

Vänd vagnen upp och ner så ser du att bakom framhjulet sitter en rund "platta". Denna drar du ut samtidigt som du snurrar den lite och vips så snurrar hjulet! ;)
    Hoppas du förstår min beskrivning... Naturligt vis behöver du inte vända vagnen upp och ner sen... men jag gjorde så när jag skulle göra det försat gången, så att jag skulle förstå!
    Lycka till!

• handbollsmamman
    rebecku skrev 2010-03-01 16:11:00 följande:
    Okej. Jag har testat det men grejen är att såfort jag börjar köra och så, så hoppar hjulet tillbaka i sitt fasta läge. Då får jag göra om det igen.Jag har max kunnat ha det svängbart i typ 10 min och vill ju ha det så hela tiden :O
    Jag tycker du ska gå tillbaka med vagnen till affären... så ska det ju inte vara!
  • handbollsmamman
    babyfia skrev 2010-03-08 18:06:33 följande:
    Jag använder ofta vagnen som singelvagn. Har en babytravel mjuklift med suflett så jag kan vända honom mot mig. Jättesmidigt!
    Babyfia... du har ingen bild på när du har honom mot dig?
  • handbollsmamman
    babyfia skrev 2010-03-08 20:35:13 följande:
    fiansess.blogg.se/2010/march/ptn-som-enkelvag...#comment

Jag orkade nte förminska och lägga in bilderna här på fl nu för lillkillen måste i säng men här ligger dom i min blogg!

TACK babyfia! Det ser inte så dumt ut... kommer nog göra så med min nästa kotte... tack!
  • handbollsmamman
    Miss Saigon skrev 2010-03-22 11:55:37 följande:
    Hur funkar phil & ted i snö och terräng??
    Alldeles utmärkt... har varit en vecka i Sälen nyligen och det fungerade ypperligt! Har även funkat under hela vintern med mycket snö!
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17