Inlägg från: kaffeegott |Visa alla inlägg
  • kaffeegott

Phil & Ted syskonvagn del 17

Ska beställa en PT sport med syskonsits under veckan som kommer. Är det dubbla solskyddet (UV sunny days mesh cover) bra att ha eller är det något som inte kommer till användning så ofta? Undrar även om man kan man använda det när man inte har syskonsitsen på?

• kaffeegott

Norgesessan och bohusbebis: Tack för era svar!
    Vet ni om något annat märke på insektsnät passar när man har ett barn i vagnen? Har ett från tullsa till min Briovagn men det ser lite väl stort ut för en PT...

• kaffeegott

Är Buggy bunny något att ha eller ska man satsa på en annan dyna?

• kaffeegott
    kalmar brud skrev 2010-02-17 11:31:19 följande:
    Någon som vet vart man kan beställa/köpa en basebag?
    Finns på Fritidsportalen
    http://www.fritidsportalen.se/group.asp?group=509

Ingen som har en Buggy Bunny-dyna? Vill veta om den är bra eller om jag s´ka satsa på en annan...
  • kaffeegott

Vad är det för skillnad mellan en PT sport 2009 och 2010 (om det nu finns någon förutom tillverkningsdatum {#lang_emotions_laughing})? Finns det någonstans man kan läsa om ev förbättringar/uppgraderingar som gjorts? Har googlat men inte hittat något om detta...

• kaffeegott

segnälkab: Babyfia har rätt angående öglorna. De kallas D-ringar och används när man vill ha en annan sele än original tex om barnen lär sig knäppa upp PT:ns själv eller om man vill att barnen skall kunna luta sig lite framåt i vagnen.

• kaffeegott

Förlåt skulle vara norgesessan och inget annat...

• kaffeegott

Har fått några små skrapmärken framme på stången som håller fast framhjulet (den som går in i navet).
    Kan man putsa bort det eller ta på något medel så det blir svart igen?

• kaffeegott
    kaffeegott skrev 2010-08-11 20:15:14 följande:

Har fått några små skrapmärken framme på stången som håller fast framhjulet (den som går in i navet).
    Kan man putsa bort det eller ta på något medel så det blir svart igen?

Puffar för min fråga ovan. Ingen som har lyckats få vagnen fin?
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17