-
Du har inte en bild på det? Förstår nog inte riktigt hur du gjort.. Skulle ju vara perfekt att kunna köpa en sådan istället för en cloudy som är betydligt dyrare! =)Ia 70 skrev 2010-02-04 21:29:59 följande:Jag köpte en Akta Graco solsuflett till bilstol till Luka 5månader som just börjat att sitta bak. Funkar kanoners. Drog bara runt ett resårband runt knappen som sitter på insidan av sufletten och ner runt nedre stången på Chassit, du vet där syskonsitsen fästs. Sedan runt den stången och upp till knappen igen o knöt. Sitter kanon + att du kan fälla bak sufletten för att kika på bebbe eller när man ex kommer in i butik mm o vill han han/hon ska kunna se ut mer åt sidorna. 198 kr var ingen summa liksom. Finns bild i galleriet.
-
Föresten ang. skötväskor. Jag köpte en Brio väska, dom har ju karborre band som man fäster runt handtaget på "vanliga" vagnar. Den passar perfekt på sidan av min sport. Fäster ena kardborret runt bumpebaren och det andra så långt ner som möjligt uppe vid handtaget
-
Vart då? Jag hittar ingen bild! =/Ia 70 skrev 2010-02-06 07:57:53 följande:Bilder finns i galleriet, inte de bästa men tror det ger en uppfattning om hur jag gjort.
-
Tack! Ja det där verkade ju smidigt!Ia 70 skrev 2010-02-06 14:40:21 följande:Gör du inte?? www.familjeliv.se/Hem/ia_70/galleri.php?cur_a... Det e en bild på knappen på sufletten där jag dragit runt ett resårband som går ner mot chassit/stångens nedre del där syskonsitsen fästs o knyter jag bara ihop ändarna. Finns två bilder
-
Jag är fruktansvärt sugen på en Dash nu. Jag hare en sport som jag är jätte nöjd med förutom när jag bara har dottern på 7 månader med mig och hon sitter i huvudsitsen. Tycker att det är bra bökigt med spännena och dragkedjan och det skulle underlätta mycket med det steglösa ryggstödet!
Tyvärr så finns det inga Dashar runt där jag bor så jag undrar nu om det är någon som provat både sporten och Dashen och märkt någon annan skillnad, förutom utseendet, bromsen..
Hittar inge mått heller, är Dashen större/mindre än Sporten? Och är syskonsitsen lika lång?
-
Ängeln: Jag har en sport och den glappar också..
-
Olikheterna är väll dom som Ängeln beskriver. Kan säga att jag har en sport men ska troligtvis byta till en dash. När man har ett mindre barn som stundvis vill sitta och sundvis vill ligga så är det rätt bökigt med spännena vilket du slipper på dashen..Nilam 1 skrev 2010-02-10 22:10:18 följande:Hej hej Jag har läst och läst men ändå inte riktigt kunat hitta svaret på mina frågor så jag ställer dem här... Och hoppas på svar. Vad är den stora skillnaden mellan sport och dash? är det bara tyget i sitsen.. ja det jag vill vite är det värt att lägga ner mer pengar och få en dash. verkar ju som att de flesta här har sport. Vilka åkpåsar passar bäst till phil och teds vagnar? Ja det var mina frågor, Tack på förhand...
-
Men gud vad smidigt! Såg ju bra mycket smidigare ut än att ha barnet under sitsen!
-
Hm.. Jag har en fundering.. Vet ju att tulsas regnskydd funkar på vagnen. Men jag vill ha något på syskonsitsen som gör att lilla barnet också ser något.. Om man köper cloudis suflett, tror ni att det går att ha ett vanligt regnskydd på syskonsitsen också då?
Tycker att P&Ts dubbla skydd är så jäkla klumpigt och tar sån fruktansvärd plats i vagnen!
-
Det var ingen som svarade på min fråga tidigare så jag försöker igen! ;)
Jag har en fundering.. Vet ju att tulsas regnskydd funkar på vagnen. Men jag vill ha något på syskonsitsen som gör att lilla barnet också ser något.. Om man köper cloudis suflett, tror ni att det går att ha ett vanligt regnskydd på syskonsitsen också då?
Tycker att P&Ts dubbla skydd är så jäkla klumpigt och tar sån fruktansvärd plats i vagnen!
Föresten, är det någon här i tråden som har en Dash? Är så himla jätte sugen på att beställa en men vill ju inte göra ett nedåtköp från min sport!