Inlägg från: Nilam 1 |Visa alla inlägg
  • Nilam 1

Phil & Ted syskonvagn del 17

Hej hej

Jag har läst och läst men ändå inte riktigt kunat hitta svaret på mina frågor så jag ställer dem här... Och hoppas på svar.

Vad är den stora skillnaden mellan sport och dash? är det bara tyget i sitsen.. ja det jag vill vite är det värt att lägga ner mer pengar och få en dash. verkar ju som att de flesta här har sport.

Vilka åkpåsar passar bäst till phil och teds vagnar?

Ja det var mina frågor, Tack på förhand...  

• Nilam 1

Hej ännu en fråga från mig

Tillbehören till sport passar dem till Dash också, undrar framförallt över singelregnskyddet och väskorna man har på sidan?

• Nilam 1

Nu har jag fått hem min fina phil och ted... men vad händer när jag ska fälla upp den då är ramen sne..... Är just nu så ledsen och förbannad.... Å inte fick jag någon hjälp i dag.... Ring i morgon Gaaa jag vill ju ha min vagn nu {#lang_emotions_cry}

• Nilam 1

Hej

Någon här som vet någon som syr vidnskydd till pt på beställing. Har skrivit ut mönster och varit och kollat tyg. Men nu kom jag ju på att man ska ju ha tid att sy också Med tre barn, hund, villa, skola, jobb så kom jag fram till att jag hade allt utom tiden att göra det   

• Nilam 1

Hej hej

Har en två frågor till er här i tåden. Jag har en phil och ted dash, och undrar om ni vet om singel regnskyddet till sport passar till dash. Hittar inte till dash utan bara till sport och vibe. Min andra fråga handlar om peanuten När jag kollar bilder på den så finns det bara bilder på viben med bara peanuten, Är det någon som vet om man kan göra så om man har en dash. De bilder jag hittat på dash och peanut så är ju själva sittdelen kvar.

Hoppas att ni förstår vad jag menar, kalas tacksam för svar om någon vet.

• Nilam 1

Base bagen som ni pratat om är det någon som vet om man kan ha den på en dash?

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17