Inlägg från: zeebra |Visa alla inlägg
  • zeebra

Phil & Ted syskonvagn del 17

Hej tänkte fråga vilken modell som är bäst enligt er? Har en son 18mån och ny bebis om 2 mån.
    Sett att det finns en liggdel också peanut heter den väl är den nödvändig?
    Tacksam för hjälp även vilka tillbehör som är bra.

• zeebra

vilken vagn är bäst?
    jag fattar det som att man inte kan fälla ryggen på syskonsitsen tycker ni inte det är jobbigt om båda barnen skulle somna på promenaden?

• zeebra

Elle: jag har också en vibe, vi har smörjt vårt hjul och efter det är den lättkörd.

• zeebra

Hej jag undrar om någon har hangbagen? Jag har en vibe och tycker inte den hänger bra på handtaget, tycker ju inte att det kan finnas fler sätt att hänga den på.
    Sen undrar jag om det finns olika hangbagar då jag sett att på vår står det Phil

• zeebra

Verkar inte som hela mitt inlägg kom med jag skickar från min iphone.

På vår hangbag står det Phil

• zeebra

Är det någon mer som tycker dubbel regnskyddet är väldigt tight? till viben då alltså.
    Sen är det ju dragkedja på sufletten är det till vanligt regnskydd och solskydd när man fäster dem?

• zeebra

Den röda remmen finns väl inte på viben, eller har jag missat den?

• zeebra

Isola80: Jag är nöjd med viben men visst har det stört mig att syskonsitsen inte är längre, fast vår son sover gott där bak och är 1 år nu, alternativt är ju att fälla huvudsitsen när minstingen somnar och sen sätta syskonsitsen fram.

• zeebra

Ja jag har också mugg/flaskhållare håller med att den är enorm, tycker inte den passar in riktigt haha, har faktiskt knappt testat den. Och hangbagen får man liksom vira runt spännena på handtaget för att den ska sitta bra ( det är väl den väskan man har där).
    Frågar igen om vibens syskonsits ska ha röd rem under? Jag kan då inte se den på vår sits, det var någon här i tråden som skrev att hon hade på sin vibe.

• zeebra

Det var någon som skrev att på sportens syskonsits sitter det en röd rem som man skulle fästa som en säkerhet, sen var det någon som sa att den skulle sitta på viben också haha kommer inte alls ihåg vem. Jag kan iallafall inte se nån på vår syskonsits men jag har kanske missförstått allt.

• zeebra

Smaragd80:Jag virade alltså hangbagens remmar runt handtaget på var sida och knäppte fast den sen ( svårt att förklara ). Själv har jag aldrig ens använt den ute då jag var så besviken på den, ringde och frågade om den passade på viben och ja absolut det skulle den göra.

• zeebra

Någon som vet om den nya vagnen verves syskonsits passar på viben? Har försökt hitta info men har inte lyckats.

• zeebra

jobbel: vet du om det är likadana fästen på syskonsitsen som det är på vibens syskonsits?

• zeebra

Smaragd80: Oj såg nu att mitt inlägg blev väldigt kort, skriver med iphonen och har märkt att det inte funkar ibland.

Jag tror vervens syskonsits är längre än på vibens ser ut så på bild, har försökt att kolla om den funkar på viben men tror tyvärr inte det. Vibe1 och vibe2 är väl i stort sett lika.

• zeebra

Biltema har pump där man kan se trycket, 50 kr har jag för mig den kosta. En ordentlig handpump.

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17