Phil & Ted syskonvagn del 17
Är det samma regnskydd när man har en liggande bebis och storasyskon i syskonsitsen som när man har syskonsitsen där bak?`

Är det samma regnskydd när man har en liggande bebis och storasyskon i syskonsitsen som när man har syskonsitsen där bak?`
Jag har ju en e3. Kan man köpa ny klädsel till den, eller har jag missförstått nu? Vart kan man köpa sånt?
Är det bara jag som måste köra utan suflett? Den är ju trasig men kan ändå sättas dit. Dottern verkar vara för lång så det blir jättekonstigt att ha sufletten när hon sitter ovanpå. Får helt enkelt använda vagnen utan annars blir det jätteknöligt eftersom att den inte kan vara utfälld när hon sitter där.
Hur långa är era barn som sitter överst i syskonsitsen??
Kan man hänga en sån där mini kånk på handtaget, som en vanlig skötväska utan att den är ivägen för bebisen som ligger? Har funderat på en sån men inte vågat beställa någon än! Fast den kankse hänger bra på sidan också??
Hejsan igen! Skrev i tråden när vårt andra barn kom och vi hade en PT e3. Nu är det en tredje unge på väg och sonen hinner bli 18 månader innan det är dags = ny syskonvagn. Det ska absolut bli en PT men jag vet inte vilken än.
Vi kommer att köpa en begagnad vagn, vilken är bäst att satsa på då?(minst krånglande osv?) är explorer så mycket bättre än sport? vad är skillnaden - är det värt att köpa den istället?
Är faktiskt främst sugen på vibe, för den är helt klart snyggast, men är det någon annan modell som är bättre och man bör satsa på istället?
Hej hopp här i tråden!
Finns det någon modell och version som man bör undvika på andrahandsmarknaden?Tanke på mycket reklamationer eller så.