Inlägg från: TRUEHannapanna |Visa alla inlägg
  • TRUEHannapanna

Phil & Ted syskonvagn del 17

DOm här fina vindskydden som några av er sytt, passar de även när man har syskonsitsen ovanpå?
    NÅn som har nån bild?

♥ Elliot 21 Maj -08 ♥ bf 8 Mars -10 ♥
  • TRUEHannapanna

Har en till fråga.. När satte ni era minsta i syskonsitsen bak?

• TRUEHannapanna
    babyfia skrev 2010-02-03 18:42:55 följande:
    Jag har bild på det i bildtråden. Dottern sitter där i syskonsitsen ovanpå (fast huvudsitsen är inte i liggläge då bebis inte hade kommit då men hon fick vänja sig vid att sitta där lite i förväg ).
    hur gammal va hon på bilden? :)
  • TRUEHannapanna

Sufletter till syskonsitsen  bak, vad finns det för alternativ?

Den här cloudy solskyddet, blåser det rakt igenom på den?

♥ Elliot 21 Maj -08 ♥ Nelli 25 Februari -10 ♥
  • TRUEHannapanna
    Rosenbarn skrev 2010-04-23 21:39:41 följande:
    Acta graco Cloudy Aussi Finest Seat-Shade Sedan såg jag detta, verkar toppen istället för storahttp://www.blocket.se/stockholm/Solskydd_till _barnvagn__Frakt_19_kr_26682749.htm
    tack! :)

Cloudy o Gracos ser ju ut att sitta bäst, nån som har nått att säga om dom två?

och funderar fortfarande om de blåser rakt igenom cloudy? eller graco?
  • TRUEHannapanna
    Rosenbarn skrev 2010-04-23 22:04:06 följande:
    Gracos blåser de inte rätt igenom. Den har ja!! Visst den är inte super tät men men rätt tjock i material så den håller toppen.-)
    tack för snabbt svar :D De lutar åt gracos tror jag.. ska se om den finns "Inne" i nn affär så man kan kolla o prova!
  • TRUEHannapanna
    Ia 70 skrev 2010-04-23 22:48:06 följande:
    Har Gracos o den e toppen. Har inget att klaga på när det gäller den. Håller tätt o skyddar lagom på sidorna också o bra pris. kan verkligen rek. den utan att tveka
    Va bra! Då blir de en sån! :)

Sen har jag funderingar över den hrä bilstolsadaptern, finns den att köpa i sverige? Vart? Vanliga barnaffärer? Hur funkar den, och vad kostar den? Funkar den till en Graco-babyskydd?
  • TRUEHannapanna
    LoppanL skrev 2010-04-24 08:58:28 följande:
    Jag är inte säker på att den finns i Sverige. Vet att när jag frågade på Barnens hus påstod försäljaren att det inte fanns (tur att man själv kan kolla upp saker och ting!). Du sätter adaptern i hålen för bumper baren och klickar fast babyskyddet på. Om du tittar tex här, så verkar det finnas en för graco www.pingpong-online.de/osc/product_info.php?c...
    Åh tack för info.. Jag var in till en av barnaffärerna här i stan idag och hon hade inget hemma men hon skulle höra med leverantörer.. Jag är väl inte allt för hoppfull då, men då borde man ju kunna beställa från den sidan du visade annars?
  • TRUEHannapanna
    LoppanL skrev 2010-04-24 17:32:42 följande:
    Men det kanske går att ta in, men att det inte är något de har i butik hela tiden. Vi beställde vår vagn från ping-pong, de var lite sega med att uppdatera hur det gick, så jag fick maila nga gånger och fråga, men i övrigt funkade det bra...
    Ja vi får se vad hon säger. Hon skulle ringa på måndag! :) Vore ju lättare om dom kunde ta in.. får hoppas :D
  • TRUEHannapanna

Angående den här bilstolsadaptern som jag är på väg att köpa kasnke jag inte behöver ändå!
    Jag var ner till vagnen nu och när man har sittplasten i viloläge och bumper bar:en där kan man ju bara ställa dit bilskyddet! de passar perfekt! Jag ska ta bilder idag när vi är ute så kan jag  visa iom att jag är så kass på att förklara! ;D

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17