Inlägg från: t h o w e |Visa alla inlägg
  • t h o w e

Phil & Ted syskonvagn del 17

UllaBella skrev 2010-02-01 16:21:19 följande:
    Nu så Tänkte bara tipsa er andra Vibeägare om att det inte verkar vara några problem att beställa förlängning till den korta selen som sitter i. Vi kan bara använda själva midjedelen till vår äldsta. Jag tog kontakt med Fritidsportalen,där vi köpt vår vagn och det skulle inte vara några problem. Han skulle beställa och skicka utan kostnad.
    jag kontaktade fritidsportalen förra veckan och han var hjälpsam.
    han skulle ta kontakt med deras leverantör och be dem skicka, dessvärre var förlängningarna slut hos leverantören, så det skulle ta minst 3 veckor, men så fort de hade kommit skulle han skicka ut dem! =)
  • t h o w e
    bohusbebis skrev 2010-02-04 12:42:45 följande:
    Hur kan man sälja en VIBE m syskondel för 1499? Måste vara nåt skumt, eller så förstår de inte vad de har haft för vagn. Fast jag skulle nog inte byta bort vår Sport mot en sån ändå... (inte min annons, om det ens finns kvar på nätet när jag väl postat detta, är det sant så lär den väl ha gått som smör i solsken...)www.blocket.se/goteborg/Barnvagn_25772440.htm...
    nåt är väldigt, väldigt skumt eller så är människan bara dum..
  • t h o w e

Vilka av tullsas regnskydd passar viben?
    Ska de vara något för 3-hjuliga vagnar?

och en fråga jag har undrat över ett tag.. =P
     Vad är en bumperbar?

• t h o w e
    Rosenbarn skrev 2010-02-17 10:16:47 följande:
     Regnskyddet ska vara för framåtvända vagnar tullsa har ett bra,bumberbar är själva stången som sätts på vagnen över barnets ben typ, förstår du då
    okej.. ett vanligt regnskydd för fyrhjuliga vagnar?
    har jag fattat rätt då?

jaha okej, då vet jag ju vad en bumperbar är :) hihi
  • t h o w e
    Rosenbarn skrev 2010-02-17 10:35:05 följande:
    Ja de passar bra. Vet inte om tulsa gör för trehjulingar??? Jag använder vårt emmaljunga regnskydd som är till framåtvända scootern och de fungerar bra!
    nej, jag vet inte heller =P haha
    Men funkar det med såna regnskydd?
    Sitter de fast bra där fram liksom?

Finns det något sånt här vanligt regnskydd
    (inte den här hårda plasten som p&t har, utan den här mjuka gråa/svarta)
    som har som en lucka för hålet liksom?
    Så man slipper få in regn/snö in i vagnen på barnet?
  • t h o w e
    kalmar brud skrev 2010-02-25 20:20:07 följande:
    Idag fick jag hem mitt dubbla regnskydd och base bagen... Men nu har jag lite besluts ångest... Jag fick regnskyddet i en väska som man kan hänga på vagnen. Min tanke var att jag skulle ha regnskyddet i basebagen i det stora facken. HAr också köpt en begagnad pannierbag som jag ska ha som skötväska. Frågan är om jag istället ska ha regnskyddet i den väskan som tillhör och sen ha ombytes kläder i basebagen?  Hur hade ni gjort?
    jag såg att om man köpte ett dubbelt regnskydd på babyland i bromma så fick man också med en förvaringspåse eller vad jag ska säga.. Så det kanske är nåt nytt de har börjat med?
  • t h o w e
    segnälkab skrev 2010-02-26 21:35:36 följande:
    var inne på stadium och kollade efter deras point zero väska som pratades om några sidaor tillbaka at ha son sidväskor på vagnen, men dom var slut och det verkade inte som dom skulle komma in igen. kankse bäst att handla dom på nätet, fast där fanns ju inte svart. Har fått hem en Lime sport nu... kände inte att någon av färgerna som fanns på väska passa min vagn:(
    jag jobbar på stadium och jag tror att de där väskorna garanterat kommer komma in igen, tror inte att de slutar med dem.. Vi säljer jättemycket utav dem!
  • t h o w e

Fick ett mail idag från Anders på fritidsportalen.
    Deras leverantör fick inte de nya selarna med i den senaste
    ordern de fick och nu söker de med ljus och lykta efter att få
    tag på den på annat håll i europa..

Han skulle skicka en så fort de har fått tag på en,
    det var flera stycken som väntade på dem..

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17