Brudarna babblar vidare 8
icka: tog från min "jag är med barn"-bok och kollade vad jag skrivit...här kommer lite korta partier:v.6 - växlar mellan glad och orolig, känner symptom ibland men vet inte om de är tillräckliga?
v.7 - känner mig ogravid, tycker alla sympom har försvunnit helt!! Rädd för att nåt gått fel.
v.8 - privat ul, fick se en liten cashewnöt med tickande hjärta! Känner mig lugnare.
v.9 - fler symptom, skönt!
v.10 - mår jätteilla, kräks ofta
v.11 - symptomen varierar och är bara ibland men så länge jag känner nåt så försöker jag vara lugn. Är supertrött och det borde väl betyda nåt?
v.12 - UL!
v.13 - magen har försvunnit, kanske lite svullen på kvällen men annars inget... Illamående ibland, ömma bröst ibland.
v.14 - kräks fortfarande ibland men det verkar lägga sig nu.
Jag var jätteorolig för att det ändrade sig så mycket och över att jag bara kände symptomen ibland, lite olika under dagen. Minns att brösten nästan bara ömmade på morgonen och molvärken endast var på kvällen under en period och det gjorde mig galen. Vet att vi inte kan garantera något men det verkar ju vara helt ok att känna så som du gör och att allt ändå står bra till. Det där med ligamenten är en exakt beskrivning av hur jag kände, det kommer bli värre
Det är ju helt normalt att vara orolig och det är ju också så att man kanske överanalyserar och känner efter för mycket men det är ju oundvikligt. För din del så har du en historia som tyvärr gör att du vet hur nära sorgerna ligger glädjen men det här kan vara din tur vet du! Den lilla ärta du har i magen kommer bli en liten hon lr han utanför magen hur otroligt det än känns nu. KRAM