Inlägg från: domenica |Visa alla inlägg
  • domenica

Brudarna babblar vidare 8

susie: jo, vi har tänkt mkt på det där med katterna och bebisen...vaggan i vårt sovrum och spjälsängen i rummet bredvid är redan uppställda och katterna ligger gärna däri {#lang_emotions_undecided} Får se hur vi ska lyckas styra med det, skulle inte kunna stänga ut katterna från sovrummet när de är vana att sova med oss varje natt.

Blir helt tårögd när jag läser det du skrivit: "längtar så efter att få se den lilla bebisen för att inte tala om att få berätta för våran underbara tjej {#lang_emotions_heart}............det blir ett riktigt videokamera tillfälle kan jag lova!"  Vilken lycka för er familj, äntligen syskondags! Vi alla förstår ju oron men ta en dag i taget gumman, allt ska gå bra ska du se! Snart ligger du dessutom i värmen och njuter, alldeles gravid Efter regn kommer solsken, det är fantastiskt!!
  • domenica
    Susie skrev 2010-05-19 15:23:29 följande:
    Vecka 5 idag förresten! thhhiiiiihihihhi!
    JIHUUU!!! Så härligt att räkna veckor med dig nu!!
  • domenica
    åsa: vore ju toppen om det går så smidigt med kissarna Imponerad över att graviditetskilona är borta men jag förstår det så som du är ute och rör på dig hela tiden, hoppas jag kan vara lika duktig som du!

Nu ska jag fixa med tvätten, har tvättat upp lite "sängkläder" till vagnen - hade inte ens tänkt på att man bäddar i den också {#lang_emotions_dreamer} 
  • domenica
    movie och susie: inget på G *suck* Mår toppen, känns som att jag är i femte månaden högst...hade lätt kunnat fortsätta jobba. Är inte direkt trött på magen heller men det börjar bli lite väl mycket stiltje för min del.

Hoppas du mår bra movie!

Småler åt sin shoppinghistoria susie, snart handlar du åt din lill*!!
  • domenica
    movie: fy, vilken skit! Ja, situationen alltså - inte nödvändigtvis din dotters pappa även om han verkligen inte borde får dig att känna dig som en dålig förälder Gissar att det varit/är svårt för er båda men samarbete hjälper nog er dotter mer än att lägga skuld på varann som han gör. Hoppas du har stöd av din sambo, familj och vänner så att du kan hämta styrka från dem! Skönt att din dotter mår bättre {#lang_emotions_flower}
  • domenica

Hej tjejer

Har vaknat då och då i natt av att det gjort ont i magen. Det har fortsatt nu under morgonen och förmiddagen, som sammandragningar + molande värk i rygg, höfter och mage, men kommer väldigt oregelbundet. När jag vaknade hade ännu mer av slemproppen gått. Skulle gärna tro att det är nåt på gång men det gör inte såååå ont... Idag är mitt BF enligt sista mensen, blev ju flyttad till 17 vid UL.

Det är säkert inget så jag har inte sagt något till nån, inte ens mannen när han åkte imorse...vill inte att han ska börja hoppas och sen blir det inget. Åh, va jag hoppas att det kan hålla i sig!!

Förlåt för väldigt ego, ni vet att jag tänker på er allihop {#lang_emotions_heart}

• domenica

och bara för att jag utmanade ödet och satte det på pränt så känns det som att det mattas av nu...jag blir galen {#lang_emotions_djavulsk}

• domenica

Tittar in snabbt bara för att säga att allt är lugnt här trots att jag joggat omkring som en tok i värmen för att få fart på det...till slut gav jag upp och satte mig i solstolen med en glass {#lang_emotions_laughing}

Ville bara önska dig en underbar resa susie!! {#lang_emotions_sunny} Tack för att du tänker på mig! Ta hand om dig själv och hela (växande) familjen!

• domenica
    Saga09 skrev 2010-05-21 14:29:25 följande:
    Åh Domenica vad jag hoppas att det är nåt på gång nu då :)Det dröjer nog iallafall inte länge till nu... spännande *s*kram
    Tack!! Snart så... Kram tillbaka i värmen {#lang_emotions_flower}
  • domenica

Uppdatering

Vaknade i natt av oooont. Mer slempropp och även blödning. Tydliga värkar som inte gick över med panodil lr dusch så vi var helt säkra på att det hade satt igång. Sen lyckades jag somna. Vaknade för några timmar sen med molvärk, inga tydliga toppar och dalar utan mer jämnt. Mer slemblod *sorry* så jag ringde förlossningen som tyckte att det lät normalt och förmodligen betydde att det "är i startgroparna". Ååååh, vi så förväntansfulla - KOM IGEN NU DÅ!!

Vad gör ni andra i värmen? Några planer för dagen? Susie vet vi ju, hon är ju på en semester full av alkoholfria drinkar

Svar på tråden Brudarna babblar vidare 8