• Coors

Efter ET, Hur har ni mått/känt?

Vi har gjort vårt föra IVF nu och jag har nyligen blivit ruvare, är på RD 2 idag.
    Som vanligt kommer de upp en massa frågor i huvudet på en och kankse någon vill dela med sig?

Hur har ni mått efter ET:n?
    När har ni anat att ni kanske är/var gravid?
    På vilken dag fäster ägget?
    När testade ni posetivt/negativt?

Vill veta allt!

• Svar på tråden Efter ET, Hur har ni mått/känt?
  • Roli

Nirvana, jag tror du kan ta det lugnt och inte försöka grubbla så mycket. Jag hade liknande symptom till och från, från dag ett.
    Hoppet gick upp och ner. Förra veckan hade jag också en otrolig värk i korsryggen.
    testade i helgen med CB och det var POSITIVT! Sån otrolig glädje!
    Har annars testdag på fredag då jag även skall ringa kliniken.
    Lycka till allihopa!

• humelibum

Jag testade positivt idag :) Det är andra IVF försöket. Känns helt helt overkligt.
    Mina symptom började redan på RD 9, började må väldigt illa, blev svullen och ont i brösten. Jag va oroligt att jag var på väg att bli överstimulerad.
    Jag kände stor skillnad från det 1:a försöket, då var jag också lite svullen och lite ömma bröst men det hann försvinna innan TD.
    Lycka till och hoppas fler får + nu.

• Fru O Mamma Kokkonen

Åh lite positiva nyheter i tråden..

Grattis till er..

Jag testade idag på ruvardag 14, har testdag 18, men.. känns som om hoppet är ute, men första gången har jag känt mig lite gravid Lite svullen om magen, mår illa, moler i magen och vääääldigt trött..

Lycka till..

• Nirvana

Jag testade neg på ruvardag 14 .
    Började blöda lite svagt svagt (knappnål typ) på r dag 10 brösten var svullna och ömma, mådde illa var trött hade alla gravsymtom men på dag 12 tror jag så bara försvan det typ och då visste jag det var då jag grät men även testdagen var tung så klart.

• Bellebagatelle

Har gått igenom ET 3 ggr förut, utan resultat. Gjorde FET den 8/3 och har från dag 1 haft ont i magen, typ mensvärk fast längre ner. Hade en illamåendeattack igår och en idag och lite huvudvärk. Har ni också mått så? Har testdag den 26/3, men skulle vilja testa mig redan nu. Är det tillförlitligt att göra det så tidigt? Någon som vet?

• smultron2010

BEllebagatelle, vi har samma testdag men jag tänkte nog provtesta i morgon. Har varit öm i äggledarna och öm i magen från dag 1, men idag känner jag ingenting. Känner ett helt annat lugn än tidigare och är extremt kvällstrött så jag hoppas hoppas att det går vägen denna gång

• smultron2010

NU var jag snabb, 23/3 var det visst jag skulle testa mig.

• Bellebagatelle

Imorgon är det testdag. Fast jag fusktestade redan för några dagar sedan och då var det negativt. Men ingen mens har kommit än så jag hoppas att det kanske har fäst i alla fall.

Smultron, hur har det gått för dig?

• smultron2010

Bellebagatelle; För mig gick det inget bra denna gång. Fick min mens ett par timmar efter mitt senaste inlägg här. Men jag hoppas att du har större tur än jag!!! Nu är det semester ett tag och i maj gör jag troligtvis mitt fjärde försök - skam den som ger sig!!! Håller bägge tummarna för dig!

• linanton
    Bellebagatelle skrev 2010-03-12 14:32:51 följande:

Har gått igenom ET 3 ggr förut, utan resultat. Gjorde FET den 8/3 och har från dag 1 haft ont i magen, typ mensvärk fast längre ner. Hade en illamåendeattack igår och en idag och lite huvudvärk. Har ni också mått så? Har testdag den 26/3, men skulle vilja testa mig redan nu. Är det tillförlitligt att göra det så tidigt? Någon som vet?

Svar på tråden Efter ET, Hur har ni mått/känt?