• Coors

Efter ET, Hur har ni mått/känt?

Vi har gjort vårt föra IVF nu och jag har nyligen blivit ruvare, är på RD 2 idag.
    Som vanligt kommer de upp en massa frågor i huvudet på en och kankse någon vill dela med sig?

Hur har ni mått efter ET:n?
    När har ni anat att ni kanske är/var gravid?
    På vilken dag fäster ägget?
    När testade ni posetivt/negativt?

Vill veta allt!

• Svar på tråden Efter ET, Hur har ni mått/känt?
  • Pechi

Jag är nu oxå officiellt ruvare på dag 2. Testdag 15/2. Är svullen i magen och har lite ont men det är väl från ÄP och ET.

Tror att ägget fäster 6-7 dagar efter ET....

Vi håller tummarna nu

Kram

• melina80

hej! är på ruvdag 3 och till mig sa läkaren att ägget fäster inom ca 1-2 dygn efter ET där ägget är 5 dagar.

• Diana10

Hej!

Jag har testdag 16/2 men om det inte tagit så väntar jag mens redan i slutet på nästa vecka. Jag mår bra men har små diffusa molningar som jag funderar på vad det kan vara. Det roligt och höra hur ni andra har det, vi får stötta varandra i denna väääääntan.

• S1975

Väntan är hemsk...
    Borde veta inom de närmaste dagarna om jag är gravid eller inte...

• Roli

Jag gjorde insem 1/2 och ända sedan dess har jag haft molande mensvärk till och från. Även stickningar i livmodern och bubblande mage. Humöret går upp och ner och tröttheten har slagit till ordentligt. Lite illamående då och då.
    Var gravid senast för 11 år sedan och minns inte så mycket hur det var då.
    Vi vill så gärna ha ett plus den närmaste veckan men alla "symptom" kan ju också vara vanlig PMS.
    Är alltså på ruvardag 10 idag och tänkte testa på söndag 14/2. Kliniken vill att jag väntar ända till 19/2. Men denna eviga väntan och längtan.
    Tänkte att det skulle passa med ett plus på alla hjärtans dag:). Hoppas hoppas!
    Lycka till alla!

• Anita G

Hej hopp!
    Alldeles ny här. Jag gjorde ET 2/2...
    Detta är vårt 4:e försök.
    Hoppas att det blir denna gång!
    Kram till er alla

• Nirvana

Hej
    Jag är också ny här. Jag är på ruvdag 3 i vår första IVF. Jag har stickningar i livmodern inte riktigt som mensverk mer som begynnande urinvägsinfektion. Brösten har fredag till idag varit svullna,ömma  och väldigt hårda bröstvårtor nu bara ömma och lite svullna. Känns också som jag håller på att få ryggskott i svanskotan.
    Känner mig så orolig samtidigt känns det som att om jag ringer RMC så kommer de bara säga att det kan va så och man kan inget säga före testdag....
    Vad tror ni, är det kört eller kan det kännas så här???
    Jag är på ruvdag 3 hur var det för er då?

• Coors

Hur har de gått för alla här inne?

Själv så försvann alla mina symtom vid ruvardag 7-9 och jag trodde de var helt kört men sen kom de smygandes tillbaks och nu är jag i v6

Så ge inte upp, fortsätt att hoppas!

Svar på tråden Efter ET, Hur har ni mått/känt?