Inlägg från: HemmaHosSofi |Visa alla inlägg
  • HemmaHosSofi
    Rocktroll skrev 2010-04-19 08:43:38 följande:
    Jag ska också ge mig ut snart...men för shopping haha  känns som en "sån" dag.
    Är det inte alltid sådana dagar?? Hittade du något kul?
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • HemmaHosSofi
    marie björkefjord skrev 2010-04-18 22:04:19 följande:
    åh vad mysigt att bo där, jag brukar prominera ditt bort och gå några varv så fint :)
    Du gick möjligtvis inte här borta imorses?
  • HemmaHosSofi
    Rocktroll skrev 2010-04-19 19:32:59 följande:
    Blev ingen shopping för märkte att skattkammaren var stängd idag..dom har ju 50 % på katvig och en del pre spring så imorgon ska vi och handla ränder
    Jag var där förra veckan och inhandlade en robotsuit till Love. Har inga "måste ha plagg" kvar, och dom printen jag kunnat tänkt mig hade hon tyvärr inte (finaste karusellhäst klänningen bl a)
    Hade hon stängt idag? Dessa öppettider skulle det vara vecka 16, mån 10-14, tis-tor 10-17, fre 10-18, lör 10-13.

*Fiffilurar på om jag kan trycka ner min lillknubbis i ränderna* Dom är ju såå fina!
  • HemmaHosSofi
    SJosefine skrev 2010-04-20 11:45:41 följande:
    Hej hej!Jag är kvar här. Har haft fullt upp bara + att jag inte känner för kristinebergs öf. Kanske kan ses på någon promenad eller solig plats någon dag?
    Vi träffas gärna känner inte heller för att ta mig till kristineberg öf.
  • HemmaHosSofi
    Rocktroll skrev 2010-04-20 09:21:24 följande:
    Åh jag som läste fel var ju öppet :) men men...ska snart ner och fynda bor ju så nära så det är praktiskt. Jag har MASSOR av molo jag inte köpt för jag har haft fullt upp med andra kollektioner :P men jag hoppas Vilda ska få lite i present till veckan. Jag har inte ens köpt en enda av sommarklänningarna men det ska inhandlas snarast möjligt
    Hittade du något kul? Velat här fram och tillbaka om jag orkar gå ner. Skall snart hämta dotten på fsk också, så får jag släpa med mig två vilket just nu känns tungt.
  • HemmaHosSofi
    Rocktroll skrev 2010-04-20 14:31:48 följande:
    Lite kul blev det :) köpte tights och body i katvigs rosaränder och en miniapple body. Hoppas bara dom passar för har inte testat på Vilda än. Vet inte hur dom är med att byta storlek på rean.Så förresten att dina små fyller nästan samtidigt :) praktiskt med att ärva kläder efter årstid och så kan man ju ha ett enda stort kalas ^^
    Åh fiiint! Kommer säker passa tjejen perfekt Prova det imorgon eller jämför bara med en body som du redan har.
    "Tyvärr" är dottern en smalfis och sonen är en liten klump Men ett kalas, ja det kommer det få bli med sådär 20 släktingar som skall fira.

Båda barnen har somnat och jag kan äntligen dricka en hel kopp varmt kaffe.
  • HemmaHosSofi

Hej!

Idag har vi varit på öppna fsk på norrby. Var sådär lagom mkt folk..
    Som det ser ut nu tänker jag gå förljande tider nästa vecka: Tisdag em, onsdag(på babyöppet), samt tors fm. Om det är någon som har lust att kika dit
    Givetvis är vi öppna för andra förslag också.. är det fint väder passar det väl utmärkt med en picknick?

• HemmaHosSofi

Åh vad mysigt med mammagrupp Vi träffas fortfarande i våran, och det är 2år sedan vi blev sammanförda Umgås ni också utanför?

En månad hit eller dit, är väl bara att säga att hon fyller om en månad

• HemmaHosSofi
    SJosefine skrev 2010-04-29 22:23:49 följande:
    Åhh vad roligt :)Sofi- våra mammaträffar tog slut förra veckan så vi har bestämt att fortsätta träffas på onsdagar nästa gång på ÖF. Blir du inte kallad till en mammagrupp nu då?
    Tyvärr är det inte alltid man blir det när det är andra barnet. Fast jag umgås ju som sagt med mammorna från dottens bebistid fortfarande Och ett par av dom går hem nu i sommar igen.

Jag kommer gå dit bort tis em, ons och tor fm som jag skrev om det är någon som vill kika dit
  • HemmaHosSofi
    SJosefine skrev 2010-05-12 21:36:09 följande:
    Men tjejer nu har jag varit där två veckor i rad men inte sett er, halllååå
    Vi var faktiskt där idag, fast på 3mån kontroll Hade lite för mkt att stå i här hemma för att kunna stanna. Men om du är där nästa vecka kan vi absolut kika bort!
  • HemmaHosSofi
    Rocktroll skrev 2010-05-12 21:44:09 följande:
    Om Vilda äntligen är frisk då så kommer säkert vi med  vi hade också kontroll idag, lillan hade knappt växt på 3 mån men tur inte läkaren flög i taket över det. Hon är helt enkelt liten fick vi höra. Snart 13 mån och vägde 9 kg.
    Min dotter är också liten och har alltid varit.. sonen därimot är en ca 7kg klump på 3mån De ni! Tyckte väl att han börja bli lite tung nu.
  • HemmaHosSofi
    Rocktroll skrev 2010-05-12 21:58:58 följande:
    Oj sikken liten tjockis  Vildas kusin är 6 mån och vägde 11 kg häromdagen  Vilda har alltid varit ganska tunn och nu springer hon ju t.om så vi är inte direkt oroliga men hon ser ju så liten ut jämfört med jämnåriga
    {#lang_emotions_surprised} min 2åring väger 12kg.. fast så är hon mini också
Svar på tråden Mammor i Borås