• Preface

Mammor i Borås

Det funkar för oss!!
    Sambon har tentavecka så det ska bli helt underbart att komma ur huset!!

• Preface

Ah vädret är verkligen kass just nu! Hoppas att man snart kan gå ut med vagnen utan att fastna efter 30cm promenad.

Naw stackarn, det är verkligen jättejobbigt med alla vaccinationer. Edgar har väl inte fått så mycket bivärkningar av dom eller så, men man känner ju sig SÅ elak när man sitter där och han är så ledsen =(

• Preface

Jag kommer också, har dock slut på linser så jag ser ingenting typ (fast jag kommer ju inte känna igen några jag aldrig mött förut ändå ^^)
    Så om det är någon med brun Ergo med bebis i på magen som bara virrar förbi, STOPPA HENNE!!

• Preface

Går gärna till öppna förskolan :) Har inte varit där på jättelänge! Kan förstå att det blir lättare att knö in dunder syskonvagnen där ocskå ;)

Hade trevligt idag förresten, verkligen kul att träffa ett par andra mammor!

Hoppas att det löser sig med din tvättmaskin! Måste springa in till lillbus, han vill inte alls sova ikväll.

Ha det fint allihop!

• Preface

Fm (10?)- Theres, Preface

Em (14?)- Theres (dock först efter 15), Preface

• Preface

Oj vad jag har missat mycket konversation här!! Men vi ses på Kristineberg imorgon klockan två!!

• Preface
    tjockis skrev 2010-03-09 22:45:17 följande:
    Hej! jag har en dotter på 5, snart 6 månader och har tyvärr inte så många vänner med barn. Får man hoppa in på en fika någon gång?
    Hm, är jag helt ute och cyklar eller var du med på unga föräldrar på hulta när du var gravid?
  • Preface
    tjockis skrev 2010-03-10 10:05:30 följande:
    Nä det är du inte:) , var du också det?
    Var där ett par gånger, har dock bara varit där en gång sen Edgar föddes :)
  • Preface

Vi vurpade idag på väg till öppna förskolan. Edgar är hel och ren (tur att man tog vagnen) men jag ser ut som en smurf. Gick tillbaka hem dyngsur och skitsur istället för att sprida min uppskrapade stämning på ÖF.
    Hoppas att vi kan få ihop en träff till!

• Preface
    Rocktroll skrev 2010-03-11 18:14:11 följande:
    Auch tur det gick bra förutom smurflooken då. Vi pratade om att träffas på samma ställe nästa vecka igen så hoppas du kan komma då :)
    Det låter ju jättebra!  =)
    Ska gå försiktigt ^^
  • Preface

Om det är någon som vill följa med på overallshopping på måndag så räck upp en hand!! ^^
    Fick socialabstinens av att missa träffen idag!

• Preface

Kallt som sjutton var det på stan igår och en overall blev det inte heller! Vi kom hem med sönderblåsta kinder och ett par galonvantar istället. Alltid något!!

Har vi bestämt när vi ska ses igen? På torsdag?

• Preface

Nä, det känns lite övergivet här inne.
    Vad synd! Jag ska nog försöka att masa mig iväg till ÖF på förmiddagen, men vi får väl se hur det går den här gången ;)

• Preface

Oj! Här har det dragit igång igen!
    Planeras det något?
    Hur mår ni alla förresten-? :)

• Preface

Haha, vi har också haft våra små borräventyr här när varenda jäkla hylla skulle fast i väggen. Edgar klättrar som vilken liten apa som helst ^^

Herregud vad dom ska växa fort då! Jag börjar nästan bäva inför Edgars födelsedag, han är ju min BEBIS för alltid!!

Hoppas att det fixas ihop någon liten träff snart, börjar bli väldigt rastlös av att gå här hemma.

• Preface

Vi är fortfarande hemma och kan absolut tänka oss att vara med på en ihopsammling!
    Tänkte ta en sväng till öppna förskolan på kristineberg en dag

• Preface

Vårat internet har varit stendött en vecka nu :/
    Men nu är jag tillbaka ytterligare en gång.
    Ses denna veckan som kommer kanske? Eftermiddagar tycker jag låter utmärkt! Jag och Edgar har nog tid alla vardagar efter 15.

• Preface

Häärligt! Ska vi bestämma en dag och se hur många det är som hänger på?

• Preface

Okej, låt oss säga måndag så får vi se vilka som hänger på!
    Måndag vid tre på kristinebergs öppna förskola, då är det  inget babycafé eller liknande och det är öppet till 16.30

Svar på tråden Mammor i Borås