Mammor i Borås
Det funkar för oss!!
Sambon har tentavecka så det ska bli helt underbart att komma ur huset!!
Det funkar för oss!!
Sambon har tentavecka så det ska bli helt underbart att komma ur huset!!
Ah vädret är verkligen kass just nu! Hoppas att man snart kan gå ut med vagnen utan att fastna efter 30cm promenad.
Naw stackarn, det är verkligen jättejobbigt med alla vaccinationer. Edgar har väl inte fått så mycket bivärkningar av dom eller så, men man känner ju sig SÅ elak när man sitter där och han är så ledsen =(
kan man ta tåget!? :s
Jag kommer också, har dock slut på linser så jag ser ingenting typ (fast jag kommer ju inte känna igen några jag aldrig mött förut ändå ^^)
Så om det är någon med brun Ergo med bebis i på magen som bara virrar förbi, STOPPA HENNE!!
Går gärna till öppna förskolan :) Har inte varit där på jättelänge! Kan förstå att det blir lättare att knö in dunder syskonvagnen där ocskå ;)
Hade trevligt idag förresten, verkligen kul att träffa ett par andra mammor!
Hoppas att det löser sig med din tvättmaskin! Måste springa in till lillbus, han vill inte alls sova ikväll.
Ha det fint allihop!
Fm (10?)- Theres, Preface
Em (14?)- Theres (dock först efter 15), Preface
Oj vad jag har missat mycket konversation här!! Men vi ses på Kristineberg imorgon klockan två!!
Vi vurpade idag på väg till öppna förskolan. Edgar är hel och ren (tur att man tog vagnen) men jag ser ut som en smurf. Gick tillbaka hem dyngsur och skitsur istället för att sprida min uppskrapade stämning på ÖF.
Hoppas att vi kan få ihop en träff till!
Om det är någon som vill följa med på overallshopping på måndag så räck upp en hand!! ^^
Fick socialabstinens av att missa träffen idag!
Kallt som sjutton var det på stan igår och en overall blev det inte heller! Vi kom hem med sönderblåsta kinder och ett par galonvantar istället. Alltid något!!
Har vi bestämt när vi ska ses igen? På torsdag?
Nä, det känns lite övergivet här inne.
Vad synd! Jag ska nog försöka att masa mig iväg till ÖF på förmiddagen, men vi får väl se hur det går den här gången ;)
Oj! Här har det dragit igång igen!
Planeras det något?
Hur mår ni alla förresten-? :)
Haha, vi har också haft våra små borräventyr här när varenda jäkla hylla skulle fast i väggen. Edgar klättrar som vilken liten apa som helst ^^
Herregud vad dom ska växa fort då! Jag börjar nästan bäva inför Edgars födelsedag, han är ju min BEBIS för alltid!!
Hoppas att det fixas ihop någon liten träff snart, börjar bli väldigt rastlös av att gå här hemma.
Vi är fortfarande hemma och kan absolut tänka oss att vara med på en ihopsammling!
Tänkte ta en sväng till öppna förskolan på kristineberg en dag
Vårat internet har varit stendött en vecka nu :/
Men nu är jag tillbaka ytterligare en gång.
Ses denna veckan som kommer kanske? Eftermiddagar tycker jag låter utmärkt! Jag och Edgar har nog tid alla vardagar efter 15.
Häärligt! Ska vi bestämma en dag och se hur många det är som hänger på?
Okej, låt oss säga måndag så får vi se vilka som hänger på!
Måndag vid tre på kristinebergs öppna förskola, då är det inget babycafé eller liknande och det är öppet till 16.30