Inlägg från: Pruttiluskan |Visa alla inlägg
  • Pruttiluskan

Då det är öppet för även större barn så kan ju alla komma dit, även de med små... =)
    Tisdag är den enda dagen jag inte kan!

Kristineberg, blir de ok för alla?

• Pruttiluskan

Gärna eftermiddag om det är ok för er andra! =)

• Pruttiluskan

Hur många skulle kunna torsdag eftermiddag? =)

• Pruttiluskan

Känner du till Kristineberg? Det ligger i samma byggnad som gymmet där i backen...

SJosefine skrev 2010-03-06 16:12:16 följande:
    Torsdag eftermiddag fungerar nog för mig. Vet dock inte vart det ligger, dit vi ska?
  • Pruttiluskan
    Theres skrev 2010-03-06 19:43:11 följande:
    Kan vi inte göra som sist så håller vi lättare koll på när alla kan? Torsdag har vi nog enats om tror jag?!

Fm (10?)-
    Theres

Em (14?)-
    Theres (dock först efter 15)
    Pruttiluskan
  • Pruttiluskan

Fm (10?)-
    Theres, Preface, Josefine

Em (14?)-
    Theres (dock först efter 15)
    Preface, Josefine
    Pruttiluskan

• Pruttiluskan

Känner du till Kristineberg? Det finns ett gym där i backen... i samma byggnad är det.

SJosefine skrev 2010-03-07 07:46:39 följande:
    Fm (10?)- Theres, Preface, Josefine Em (14?)- Theres (dock först efter 15), Preface, Josefine Undrar fortfarande vart vi ska och vart det ligger? =)
  • Pruttiluskan

För mig är det ganska svårt på förmiddagar då jag måste passa på att göra ärenden, städa osv...
    Dessutom så ska de tapetsera här i morgon i hennes rum...får se vilken dag de blir klart.
    Måste passa på att fixa då hon är på dagis denna veckan!

• Pruttiluskan

Jo...får passa på! =)
    Hon får ju problem med ögonen när ja tagit med henne ner till tvättstugan så tror hon har lite problem med damm...Hon får därför sova i mitt rum några nätter som står stängt så de inte blir massa damm där inne...blir upp, käka, dagis....ute...hem käka, sova... =)
    Skönt när det är helt klart! =)

Theres skrev 2010-03-08 19:43:43 följande:
    okej, men då kanske det är bäst med eftermiddagen då, tror att det är mest barn på förmiddagarna, eller ja vet egentligen inte för ja har bara varit där på förmiddagarna..=) Men nu kan ju TessanTessan oxå bara på eftermiddagen så då kör vi på det! Pruttiluskan kan ju bara då med! =) Får hoppas att ankili kan komma loss på eftermiddagen annars får du hänga på nästa gång! =) Ja men vi kan väl mötas utanför då? Eller vilken tid tänker ni? Vi kan nog tidigast vara där 14.30, Ella har i helgen ändrat sitt sovschema så nu sover hon redan vid 12-tiden..=) Men vad säger ni om att mötas utanför? Vilken tid?
Svar på tråden Mammor i Borås