-
-
Då det är öppet för även större barn så kan ju alla komma dit, även de med små... =)
Tisdag är den enda dagen jag inte kan!
Kristineberg, blir de ok för alla? -
Gärna eftermiddag om det är ok för er andra! =)
-
Hur många skulle kunna torsdag eftermiddag? =)
-
Känner du till Kristineberg? Det ligger i samma byggnad som gymmet där i backen...
SJosefine skrev 2010-03-06 16:12:16 följande:Torsdag eftermiddag fungerar nog för mig. Vet dock inte vart det ligger, dit vi ska? -
Theres skrev 2010-03-06 19:43:11 följande:Kan vi inte göra som sist så håller vi lättare koll på när alla kan? Torsdag har vi nog enats om tror jag?!
Fm (10?)-
Theres
Em (14?)-
Theres (dock först efter 15)
Pruttiluskan -
Fm (10?)-
Theres, Preface, Josefine
Em (14?)-
Theres (dock först efter 15)
Preface, Josefine
Pruttiluskan -
Känner du till Kristineberg? Det finns ett gym där i backen... i samma byggnad är det.
SJosefine skrev 2010-03-07 07:46:39 följande:Fm (10?)- Theres, Preface, Josefine Em (14?)- Theres (dock först efter 15), Preface, Josefine Undrar fortfarande vart vi ska och vart det ligger? =) -
För mig är det ganska svårt på förmiddagar då jag måste passa på att göra ärenden, städa osv...
Dessutom så ska de tapetsera här i morgon i hennes rum...får se vilken dag de blir klart.
Måste passa på att fixa då hon är på dagis denna veckan! -
Jo...får passa på! =)
Hon får ju problem med ögonen när ja tagit med henne ner till tvättstugan så tror hon har lite problem med damm...Hon får därför sova i mitt rum några nätter som står stängt så de inte blir massa damm där inne...blir upp, käka, dagis....ute...hem käka, sova... =)
Skönt när det är helt klart! =)
Theres skrev 2010-03-08 19:43:43 följande:okej, men då kanske det är bäst med eftermiddagen då, tror att det är mest barn på förmiddagarna, eller ja vet egentligen inte för ja har bara varit där på förmiddagarna..=) Men nu kan ju TessanTessan oxå bara på eftermiddagen så då kör vi på det! Pruttiluskan kan ju bara då med! =) Får hoppas att ankili kan komma loss på eftermiddagen annars får du hänga på nästa gång! =) Ja men vi kan väl mötas utanför då? Eller vilken tid tänker ni? Vi kan nog tidigast vara där 14.30, Ella har i helgen ändrat sitt sovschema så nu sover hon redan vid 12-tiden..=) Men vad säger ni om att mötas utanför? Vilken tid?